اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت

بررسی عوامل موثربررضایت شغلی کارکنان شرکت های مشاوره ای درزمینه مدیریت کیفیت

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۳
محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۴۵۱.۰۷ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]امین اله باربازاصفهانی – کارشناسی ارشددانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آبادگروه مدیریت
مهرزاد نوابخش – استادیاردانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
محمدحسین رستمی چالشتری – کارشناسی ارشددانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آبادگروه مدیریت
مهسا دهقانی – کارشناسی ارشددانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آبادگروه مدیریت

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]با ارزش ترین و مهم ترین سرمایه و منبع سازمان انسان ها هستند.انسان ها سازمان را بوجود می آورند،مسیر آن ها را مشخص ، هدایت کرده و به آن ها حیات دوباره می بخشند.اغلب گفته می شود ((کارمند یا کارگر خوشحال یک کارمند کارا و یا کارگر مولد است)) و یک کارمند خوشحال بایستی با شغلش ارضا شود پس مدیران باید عوامل موثر بر رضایت و نارضایتی شغلی را شناخته و در جهت تامین هرچه بهتر آن برای رسیدن به بهره وری هرچه بیشتر از منابع انسانی برآیند.جامعه آماری تحقیق حاضر 186 نفر از کارکنان شرکت های مشاوره ای در زمینه مدیریت کیفیت می باشند که با استفاده از پرسشنامه و روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی به بررسی نظرات آن ها پرداخته شده است.در این تحقیق به ارتباط بین سه متغیر مستقل شامل آموزش به منظور ارتقا،ماهیت شغلی(تنوع،انعطاف پذیری و خلاقیت) و حقوق و دستمزد به عنوان فرضیه های تحقیق با متغیر وابسته رضایت شغلی پرداخته شده است که پس از جمع آوری ، تجزیه و تحلیل داده ها و استفاده از روش های آماری توصیفی ، استنباطی و آزمون و جدول کای دو (برای تعمیم نتایج به کل جامعه) نتایج تحقیق بیانگر آن است که سه فرضیه مقاله بر رضایت شغلی موثر و با آن رابطه معنی داری دارد به طوری که ٪35 پاسخ دهندگان فرضیه اول را رد و 65 ٪ آنرا تایید کردند،همین طور 37 ٪ از کارکنان فرضیه دوم را رد و 63 ٪ آن را تایید ، 34 ٪ فرضیه سوم را رد و 66 ٪ آن را تایید نمودند از این رو هر سه فرضیه ما در سطح اطمینان 95 درصد مورد تایید قرار گرفت

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

باربازاصفهانی, امین اله؛ مهرزاد نوابخش؛ محمدحسین رستمی چالشتری و مهسا دهقانی، ۱۳۹۳، بررسی عوامل موثربررضایت شغلی کارکنان شرکت های مشاوره ای درزمینه مدیریت کیفیت، اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت، اصفهان، موسسه آموزش عالی جامی،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (باربازاصفهانی, امین اله؛ مهرزاد نوابخش؛ محمدحسین رستمی چالشتری و مهسا دهقانی، ۱۳۹۳)
برای بار دوم به بعد: (باربازاصفهانی؛ نوابخش؛ رستمی چالشتری و دهقانی، ۱۳۹۳)

[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]