اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت

بررسی عوامل موثربرخریدمحصولات جعلی بابرندلوکس درصنعت پوشاک موردمطالعه: شهراصفهان

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۳
محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۵۵۲.۷۱ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]یاسان اله پوراشرف – معاون پژوهشی دانشیارگروه مدیریت دانشگاه ایلام
محمدحسین عسکری نیا – کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی دانشگاه ایلام
احسان نامدارجویمی – کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی دانشگاه ایلام

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]هدف: در این تحقیق قصد داریم تا عواملی را که به تمایل و قصد خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک منجر می شود، را شناسایی و میزان تأثیر این عوامل بر قصد خرید این محصولات را مورد سنجش قرار دهیم. روش: تحقیق از جهت هدف کاربردی و از نظر روش و شیوه جمع آوری داده ها توصیفی و پیمایشی به شمار می آید. از نرم افزار Spss 19 برای تجزیه و تحلیل داده ها ، استفاده گردید.جامعه مورد نظر،تمام مشتریان فروشگاه البسه در سطح شهر اصفهان می باشد.، تعداد نمونه بالغ بر 384 در نظر گرفته شده است.(میزان الفای کرون باخ برای کل رابطه برابر با 912/0 می باشد). یافته ها: در راستای هدف اصلی تحقیق، یازده فرضیه شکل گرفت که به ترتیب تاثیر رضایت خاطر شخصی مشتریان، سطح آگاهی، ارزش درک شده، اثر اجتماعی، پرستیژ، وفاداری مشتری، مسائل اخلاقی، ریسک گریزی، هنجار دهنی، ریسک درک شده و آگاهی از برند با خرید برند جعلی با برند لوکس شکل گرفت که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتیجه گیری: رضایت خاطر مشتری، سطح آگاهی، پرستیژ و وفاداری مشتری بیشترین تاثیر را در خرید محصولات جعلی با برند لوکس دارند و سایر متغیرها تاثیری در حد متوسط بر روی خرید محصولات جعلی با برند لوکس دارند.از طرفی مدیران و تولیدکنندگان کالاهای لوکس باید دقت زیادی به مواردی که تاثیر زیادی در خرید برندهای جعلی کالای لوکس دارند، مترکز کنند تا تمایل به این عمل را به حداقل میزان کاهش دهند

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

اله پوراشرف, یاسان؛ محمدحسین عسکری نیا و احسان نامدارجویمی، ۱۳۹۳، بررسی عوامل موثربرخریدمحصولات جعلی بابرندلوکس درصنعت پوشاک موردمطالعه: شهراصفهان، اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت، اصفهان، موسسه آموزش عالی جامی،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (اله پوراشرف, یاسان؛ محمدحسین عسکری نیا و احسان نامدارجویمی، ۱۳۹۳)
برای بار دوم به بعد: (اله پوراشرف؛ عسکری نیا و نامدارجویمی، ۱۳۹۳)

[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]