پایان نامه مدیریت

فصل دوم پایان نامه نقش بازاریابی تعاملی در افزایش وفاداری مشتریان

رشته: بانک پایان نامه پیشنهادی
گروه: رشته مدیریت
نوع: کارشناسی ارشد

تعداد صفحات: 55 صفحه

همة مدیران از اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان آگاه هستنند. همانطورکه می دانیم حفظ و نگه داشتن مشتری قدیمی چهار تا شش برابر کم هزینه تر از جلب وجذب مشتری جدید است. اخیراً شرکت ها روی وفاداری مشتریان و حفظ آنها تمرکز زیادی کرده اند. به گفتة بسیاری از محققان، یکی از عوامل مهم در وفادارکردن مشتریان، رضایت آنها است. تا آنجا که بسیاری از افراد رضایت را مساوی وفاداری می دانند(موون و مینور، 1386). هدف پژوهش حاضر بررسی نقش بازاریابی تعاملی در افزایش وفاداری مشتریان در بانک مهر اقتصاد می باشد. این فصل شامل دو بخش مبانی نظری پژوهش و پیشینه پژوهش می باشد. در بخش اول ابتدا به بررسی مفاهیم وفاداری و انواع آن و مفاهیم بازاریابی تعاملی می پردازیم و در بخش دوم نیز، برخی از تحقیقات و مطالعات داخلی و خارجی انجام گرفته در حیطه موضوع پژوهش ذکر می شود.

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید