رشته: بانک پایان نامه پیشنهادی
گروه: رشته مدیریت
نوع: کارشناسی ارشد
تعداد صفحات: 98 صفحه
در این فصل ابتدا به مطالب مرتبط با مفاهیم و مزایای رضایتمندی مشتریان ،رابطه ان با وفاداری مشتری ،عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان،مسولان جلب رضایت مشتری،مراحل جلب رضایت مشتریان و مدلهای شکل گیری آن اشاره شده است. سپس کیفیت خدمات و ابعاد ارزیابی آن ،اهمیت کارکنان در ارائه خدمات با کیفیت و جایگاه رضایت مشتریان در مباحث مربوط به کیفیت خدمات گنجانده شده است.
لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید