اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات سیستم حمل و نقل عمومی بر سطح وفاداری شهروندان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهر یزد)

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۳۳.۷۵ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

                                                                                                                      [toggle title=”نویسندگان”]سیدحبیب ا… میرغفوری – دانشیار گروه مدیریت صنعتی دانشگاه یزد
داوود عندلیب – استادیار گروه مدیریت صنعتی دانشگاه یزد
نجمه باغیانی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه یزد
محمدمحسن خدایی میدانشاه – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه یزد

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]یکی از مؤثرترین راهکارهای تشویق وعلاقهمندسازی قشرهای مختلف جامعه به استفاده بیشتر از خدمات حمل و نقل عمومی ارتقا سطح جذابیت برای شهروندان و استفادهکنندگان میباشد. در همین راستا رضایتمندی مسافران از کیفیت خدمات ارائه شده از معیارهای تعیین کننده موفقیت سیستم حمل و نقل عمومی، افزایش وفاداری و استفاده مجدد از سیستم توسط شهروندان میباشد. پژوهش حاضر به بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات (دسترسی آسان به خدمات، ملموسات، تضمین خدمات، رفتاری و صرفه اقتصادی) بر وفاداری و استفاده مجدد شهروندان از سیستم حمل و نقل عمومی میپردازد. این پژوهش از نوع کاربردی با ماهیت پیمایشی میباشد. همچنین از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزارsmart pls به منظور تجزیه و تحلیل دادهها استفاده شده است. نتایج به دست آمده حاکی از آن است که ابعاد مختلف کیفیت خدمات بر وفاداری و استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی مؤثر میباشد و بیشترین تأثیر را دو بعد ملموسات و دسترسی آسان با ضرایب مسیری به ترتیب برابر با 0,444 و 0,266 دارد

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

میرغفوری, سیدحبیب ا…؛ داوود عندلیب؛ نجمه باغیانی و محمدمحسن خدایی میدانشاه، ۱۳۹۴، بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات سیستم حمل و نقل عمومی بر سطح وفاداری شهروندان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری( مورد مطالعه: سازمان اتوبوسرانی شهر یزد)، اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (میرغفوری, سیدحبیب ا…؛ داوود عندلیب؛ نجمه باغیانی و محمدمحسن خدایی میدانشاه، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (میرغفوری؛ عندلیب؛ باغیانی و خدایی میدانشاه، ۱۳۹۴)

[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]