اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

بررسی تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد عملکرد سازمانی (مورد مطالعه؛ سازمان تأمین اجتماعی شهر اردبیل)

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۳۳.۳۶ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

                                                                                                                      [toggle title=”نویسندگان”]محمدرضا یاورزاده – کاندیدای دکترای آینده پژوهی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی تهران، گروه مدیریت، تهران، ایران
احد افسون – دانش آموخته کارشناسی ارشد، گروه مدیریت ، موسسه آموزش عالی فارابی،مهرشهرکرج، ایران

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]امروزه در دنیای، مدیریت شناخت مشتریان و برقراری ارتباط مؤثر با آنها از عوامل حیاتی تجارت است و موفقیت سازمانها به آن بستگی دارد. درنتیجه یکی از اهداف اولیه مدیران القاء اهمیت ارتباط با مشتری و مدیریت آن برای رسیدن به یک عملکرد سازمانی خوب است. هدف از این مطالعه، بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد عملکرد سازمانی است. این تحقیق از نوع کاربردی است. جامعه آماری موردمطالعه شامل تمامی 214 نفر کارکنان بیمهای سازمان تأمین اجتماعی شهر اردبیل میباشند. حجم نمونه با استفاده از جدول کوهن و با مدنظر قرار دادن حجم جامعه آماری 137 نفر معین شد. پرسشنامه با استفاده از مقیاس لیکرت طراحی و از روش نمونهگیری تصادفی ساده برای جمعآوری دادهها استفاده شد. در تحلیل دادهها، از آزمونK-S ضریب همبستگی و رگرسیون استفاده شد. نتیجه حاصل از این مطالعه نشان میدهد، که مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر مثبت و معنیداری بر ابعاد عملکرد سازمانی دارد. بااینحال تأثیر آن بر عملکرد سازمانی ضعیف ارزیابی میگردد

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

یاورزاده, محمدرضا و احد افسون، ۱۳۹۴، بررسی تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد عملکرد سازمانی (مورد مطالعه؛ سازمان تأمین اجتماعی شهر اردبیل)، اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (یاورزاده, محمدرضا و احد افسون، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (یاورزاده و افسون، ۱۳۹۴)

[/toggle]

   

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]