دانلود پرسشنامه ارتباط و بازاریابی توصیه ای – لام و مایزرسکی
پرسشنامه ارتباط و بازاریابی توصیه ای توسط Lam و Mizerski در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است که از ۸ گویه و ۲ خرده مقیاس داخل گروه (۴ سوال) و خارج گروه (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش ارتباط و بازاریابی توصیه ای بکار می رود.
-
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.
لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید