بانک پرسشنامه

دانلود پرسشنامه گسستن از برند

دانلود پرسشنامه استاندارد

دانلود پرسشنامه گسستن از برند

پرسشنامه گسستن از برند توسط Martinenq درسال ۲۰۰۲ ساخته شده است که از ۹ گویه و ۴ خرده مقیاس عناصر مرتبط با مصرف کننده (۳ سوال)، کاهش کیفت محصول ها (۲ سوال)، مشکل های مالی (۲ سوال) و تفاوت بین انتظارات مصرف کننده و محصول ارائه شده برند (۲ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش عوامل جداشدن مصرف کننده از برند بکار می رود.

  • روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

(توضیحات کامل در داخل فایل)

لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

برای دانلود پرسشنامه های بیشتر در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید
ورود به بانک پرسشنامه ها