دانلود پرسشنامه گسستن از برند
پرسشنامه گسستن از برند توسط Martinenq درسال ۲۰۰۲ ساخته شده است که از ۹ گویه و ۴ خرده مقیاس عناصر مرتبط با مصرف کننده (۳ سوال)، کاهش کیفت محصول ها (۲ سوال)، مشکل های مالی (۲ سوال) و تفاوت بین انتظارات مصرف کننده و محصول ارائه شده برند (۲ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش عوامل جداشدن مصرف کننده از برند بکار می رود.
-
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
(توضیحات کامل در داخل فایل)
لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید