بانک پرسشنامه

دانلود پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار پرودن و همکاران

دانلود پرسشنامه استاندارد

دانلود پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار پرودن و همکاران

پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار توسط Pruden، Shuptrine و Longman (1974) ساخته شده است که از ۱۰ گویه و ۵ خرده مقیاس نداشتن قدرت و توانایی (۲ سوال)، بی معنی بودن (۲ سوال)، بی هنجاری (۲ سوال)، انزوای اجتماعی (۲ سوال) و از خود بیگانگی (۲ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار بکار می رود.

  • روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). پرودن و همکاران روایی محتوایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۷۸% ذکر کرده است.

لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

برای دانلود پرسشنامه های بیشتر در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید
ورود به بانک پرسشنامه ها