دانلود پرسشنامه تأثیرهای چندگانه در مرکزهای خرید کوهلی و همکاران
پرسشنامه تأثیرهای چندگانه در مرکزهای خرید توسط Kohli و Zaltman (1988) ساخته شده است که از ۹ گویه تشکیل شده است که به منظور ارزیابی تأثیر اعمال شده ی یک شخص در تصمیم یک خرید خاص بکار می رود.
-
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).کوهلی روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۷۰ ذکر کرده است.
لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید