کد پرسشنامه: 5014
تعداد سؤالات: 9 سؤال
تعداد مولفه ها :
عامل 1 – بسته هاى گردشگرى
عامل 2 – تبليغ جاذبه ها
نوع پرسشنامه: محقق ساخته
نمونه سؤالات:
1 – نقش اينترنت و رسانه ها در اطلاع رساني و تبليغ جاذبه هاى گردشگري ورزشي حين برگزاري رويدادها
2 – نقش اينترنت و رسانه هاى نوين در شناخت بازارهاي هدف و بخش بندي آن ها
نوع فایل : Word
تعداد صفحه: 2
قیمت:4 هزار تومان
لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]