بانک پرسشنامه, پرسشنامه مديريت فناوري و اطلاعات

پرسشنامه نقش اینترنت و رسانه های نوین در بازار یابی گردشگری ورزشی

دانلود پرسشنامه استاندارد

کد پرسشنامه: 5014

تعداد سؤالات: 9 سؤال

تعداد مولفه ها :

عامل 1 – بسته هاى گردشگرى

عامل 2 – تبليغ جاذبه ها

نوع پرسشنامه: محقق ساخته

نمونه سؤالات:

1 – نقش اينترنت و رسانه ها در اطلاع رساني و تبليغ جاذبه هاى گردشگري ورزشي حين برگزاري رويدادها

2 – نقش اينترنت و رسانه هاى نوين در شناخت بازارهاي هدف و بخش بندي آن ها

نوع فایل : Word

تعداد صفحه: 2

قیمت:4 هزار تومان

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]