بانک پرسشنامه, پرسشنامه مديريت بازاريابي

پرسشنامه آمیخته بازاریابی سبز

دانلود پرسشنامه استاندارد

توضيحات:

پرسشنامه آمیخته بازاریابی سبز براساس ابعاد چهارگانه و سنتی آمیخته بازاریابی طراحی شده است. این پرسشنامه در چهار بعد محصول سبز، قیمت سبز، ترفیع سبز و توزیع سبز تهیه شده است. پرسشنامه بازاریابی سبز از پایان نامه کارشناسی ارشد نازنین امام قلی با عنوان بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی محصولات سبز تهیه شده است. این پایان نامه در دانشگاه گیلان دفاع شده است بنابراین پایایی و روایی آن از یک پشتوانه تحقیقی قوی برخوردار است.

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید