بانک پرسشنامه, پرسشنامه مديريت بازاريابي

پرسشنامه ارزش ویژه برند

دانلود پرسشنامه استاندارد

توضيحات:

پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند و نام و نشان تجاری براساس مدل آکر تهیه شده است. پرسشنامه ارزش ویژه برند توسط پایگاه پارس مدیر ترجمه و گردآوری شده است و شامل 29 پرسش در زمینه وفاداری برند، کیفیت برند، تداعی برند و آگاهی برند است. این ابعاد توسط دیوید آکر برای ارش ویژه برند ارائه شده است. بعلاوه پنج پرسش تکمیلی برای تمایل به قبول گسترش برند ارائه شده است. مدل آکر در وب سایت پارس مدیر به تفصیل تشریح شده است.

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید