کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی

بررسی تاثیر موانع تغییر بر قصد خرید مجدد مشتریان ناراضی (مطالعه موردی: بانک ملت)

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۲
نوع ارائه: پوستر
محل انتشار: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۳۶.۳۸ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]علی هاشمزهی – دانشجوی دکترای بازاریابی دانشگاه تهران، اداره طراحی محصول و توسعه بازار بانک رفاه
امید مقیمیان بروجنی – کارشناسی ارشد بازاریابی دانشگاه تهران، مرکز تحقیقات و برنامه ریزی بانک ملت
علی ساجدی فر – کارشناسی ارشد بازاریابی دانشگاه تهران، مرکز تحقیقات و برنامه ریزی بانک ملت

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]در سال های اخیر صنعت بانکداری ایران با رقابت فزاینده ای روبرو شده است. با توجه به ظهور بانک های خصوصی در کنار بانک های دولتی و افزایش رقابت میان آن ها یافتن راهکارهایی برای خلق رابطه بلندمدت با مشتری و افزایش رضایت و وفاداری آنان، شناسایی موانع و عواملی که موجب تغییر بانک و تمایل مشتریان به بانک های رقیب می شود، اهمیت فزاینده ای یافته است. هدف از این پژوهش تعیین فاکتور های مهمی است که بر مشتریان ناراضی بانک برای ادامه استفاده آن ها از خدمات این بانک تاثیر می گذارد. جامعه آماری این پژوهش عبارت است از مشتریان ناراضی بانک ملت که تعداد 32 نفر از آنها به روش نمونه گیری تصادفی در دسترس مورد مطالعه قرار گرفته اند. در این پژوهش که به هدف تعیین فاکتور های مهم اثرگذار بر مشتریان ناراضی بانک ها به انجام رسیده است، از رویکرد کیفی استفاده شده و جمع آوری داده ها از طریق مصاحبه عمیق صورت گرفته است. یافته های پژوهش جاری نشان دهنده اهمیت موانع تغییر شامل اجبار، روابط بین شخصی، هزینه های تغییر ادراک شده و جذابیت سایر خدمات جایگزین در میان مشتریان ناراضی بانک ملت مورد ارزیابی قرار گرفته است. در نهایت مدلی بر اساس رفتار مشتریان ناراضی بانک ملت و موانع تغییر آن ها، ارائه شده است.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

هاشمزهی, علی؛ امید مقیمیان بروجنی و علی ساجدی فر، ۱۳۹۲، بررسی تاثیر موانع تغییر بر قصد خرید مجدد مشتریان ناراضی (مطالعه موردی: بانک ملت)، نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی، تهران، دبیرخانه دائمی کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (هاشمزهی, علی؛ امید مقیمیان بروجنی و علی ساجدی فر، ۱۳۹۲)
برای بار دوم به بعد: (هاشمزهی؛ مقیمیان بروجنی و ساجدی فر، ۱۳۹۲)

[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]