کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی

بررسی تاثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شده خدمات برند بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری ایران

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۲
نوع ارائه: پوستر
محل انتشار: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۵۳۹.۷۹ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]آذر درویشی – دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تربیت مدرس تهران، ایران
بیژن درویشی – دانش آموخته کارشناسی حسابداری، دایره خزانه داری و حسابداری اداره شعب بانک توسعه تعاون استان گیلان

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]اصلاح اصل 44 قانون اساسی و مقرراتزدایی در صنعت بانکداری، فضای رقابتی جدیدتری را در این صنعت رقم زده است. از آنجایی که افزایش رقابت الزاماً هزینه های بازاریابی را افزایش میدهد، بنگاههای موفق و کارآمد پایش و سنجش شاخصهای اثربخشی و بهره وری از جمله ارزش ویژه برند را در سرلوحه کار خود قرار داده اند. در مقاله حاضر تاثیر جنبه های نگرشی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر روی ارزش ویژه برند بررسی می شود. جامعه آماری تحقیق حاضر را مشتریان و کاربران بانک پارسیان در سطح شهر تهران تشکیل میدهند. روش نمونه گیری پژوهش حاضر خوشه ای هدفمند و تصادفی میباشد. بدین طریق که محقق در مرحله اول برای شناسایی نمونه ای که بیانگر کل مشتریان بانک پارسیان باشد، با چند تن از خبرگان این بانک صحبت و شعب مناطق 6، 7، 8 و 9 به عنوان مناطق نمونه به صورت خوشه ای انتخاب شد. سپس در مرحله دوم تعدادی از افراد و مشتریان این شعب منتخب با روش تصادفی به عنوان نمونه نهایی انتخاب و حدود 432 پرسشنامه بین آنها توزیع شد که از این تعداد 30 پرسشنامه جمع آوری و از این تعداد نیز 402 تا بعلت ناقص بودن کنار گذاشته شد. برای جهت تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات تحقیق از نرم افزار Smart PLS استفاده شد. نتایج حاکی از آن بود که تآثیر جنبه های نگرشی برند بر ارزش ویژه برند متفاوت است.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

درویشی, آذر و بیژن درویشی، ۱۳۹۲، بررسی تاثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شده خدمات برند بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری ایران، نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی، تهران، دبیرخانه دائمی کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (درویشی, آذر و بیژن درویشی، ۱۳۹۲)
برای بار دوم به بعد: (درویشی و درویشی، ۱۳۹۲)

[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]