کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی

ارزیابی سیستم کنترل استراتژیک بهینه برای پیاده سازی استراتژی: مطالعه موردی برترین بانک های خصوصی از حیث عملکرد

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۲
نوع ارائه: پوستر
محل انتشار: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۴۳۷.۶۶ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]سید حسین جلالی – دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
مهدی حقیقی کفاش – دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]تعریف و اجرای پژوهش در حوزه پیاده سازی استراتژی می تواند ارتقای کیفی دانش استراتژیک را در صنایع کشور به دنبال داشته باشد. پژوهش پیمایشی حاضر با طرح پرسش در خصوص سیستم بهینه کنترل استراتژیک برای پیاده سازی استراتژی تعریف شده است. بدین منظور سه گونه کنترل تشخیصی، تعاملی و متوازن از خلال بررسی ادبیات موضوع انتخاب گردید و تاثیرگذاری آنها بر اجرای استراتژی با در نظر گرفتن عامل میانجی زمینه استراتژیک و از طریق مدل معادلات ساختاری بر روی نمونه ای متشکل از مدیران، معاونان و کارشناسان ارشد سه بانک خصوصی برتر از حیث عملکرد، که به صورت تصادفی برگزیده شده بودند، مورد آزمون قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان می دهد که پویایی محیطی و تغییرات پیوسته در مفروضات بنیادین استراتژی های سازمان کنترل تشخیصی را در تسهیل پیاده سازی استراتژی ناکارآمد ساخته است. با این حال، استفاده از کنترل متوازن که ترکیبی از کنترل تشخیصی و تعاملی بوده و معیارهای ارزیابی عملکرد در آن بر مبنای عدم اطمینان های استراتژیک استوار است، می تواند مدیران را در هدایت موفقیت آمیز فرایند پیاده سازی استراتژی یاری نماید.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

جلالی, سید حسین و مهدی حقیقی کفاش، ۱۳۹۲، ارزیابی سیستم کنترل استراتژیک بهینه برای پیاده سازی استراتژی: مطالعه موردی برترین بانک های خصوصی از حیث عملکرد، نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی، تهران، دبیرخانه دائمی کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (جلالی, سید حسین و مهدی حقیقی کفاش، ۱۳۹۲)
برای بار دوم به بعد: (جلالی و حقیقی کفاش، ۱۳۹۲)

[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]