پایان نامه مدیریت

فصل دوم پایان نامه بررسی ارتباط بین رضایت مشتریان با ویژگیهای ساختاری در سازمانهای مشتری محور

رشته: بانک پایان نامه پیشنهادی
گروه: رشته مدیریت
نوع: کارشناسی ارشد

تعداد صفحات: 68 صفحه

سازمانها نقش عمده اي در جهان نوين ما ايفا مي كنند. سازمانها به قدري در همه ابعاد و جنبه هاي گوناگون زندگي ما فراگير شده كه شناخت آنها نه تنها به عنوان يك موضوع علمي بلكه به عنوان يك پديده جدايي ناپذير از زندگي اجتماعي ما اجتناب ناپذير مي نمايد. شناخت سازمان به حدي كه بتواند مديران ما را نه تنها در زندگي خصوصي بلكه در زندگي سازماني ياري داده و آنها َََََََََرا مجهز به ابزار شناخت براي هدايت و سكانداري مجموعه خود نمايد كار ساده اي نيست. زيرا امروزه سازمانها و انسانهاي مشغول به كار در سازمانها هر دو بسيار پيچيده مي باشند و شبكه روابط و ساختارهايي كه ناشي از تعامل انسان و سازمان است به قدري پيچيده و در هم تنيده است كه جز با تئوري، شناخت آن ممكن نيست .كلمات كليدي: ویژگیهای ساختاری ،رسمیت، پیچیدگی و تمرکز ، رضایت مشتری

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید