پایان نامه مدیریت

فصل دوم پایان نامه بررسی ارتباط بین كيفيت خدمات بارضايتمندي و تبليغات شفاهي از ديدگاه مراجعه کنندگان

رشته: بانک پایان نامه پیشنهادی
گروه: رشته مدیریت
نوع: کارشناسی ارشد

تعداد صفحات: 35 صفحه

در اين پژوهش سعي ما بر اين است كه بيشتر به مقوله ي تبليغات شفاهي كه امروزه از اهميت زيادي نزد بازاريابان برخوردار است بپردازيم. در اين فصل از پژوهش مروري داريم بر ادبيات موضوع و تئوري ها و نظريه هايي كه در اين مورد مطرح شده است. کلمات کلیدی:کیفیت خدمات، رضایت مندی مشتری و تبليغات شفاهي

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید