پایان نامه مدیریت

فصل دوم پایان نامه بررسي اثرات معنويت محيط كاري بر رفتارهاي شهروندي سازماني و ارتباط آن با وفاداري مشتري و كيفيت خدمات

رشته: بانک پایان نامه پیشنهادی
گروه: رشته مدیریت

تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي طرح: رفتار شهروندي سازماني: رفتار هاي اختياري كاركنان كه جزء وظايف رسمي آنها نيست و مستقيما توسط سيستم رسمي پاداش سازمان در نظر گرفته نمي شود ولي ميزان اثر بخشي كلي سازمان را افزايش مي دهد. (Organ , 1988) معنويت محيط كاري: درك و شناسايي اينكه بعدي از زندگي كاركنان دروني و باطني است كه اين بعد قابل پرورش است و به واسطه انجام كارهاي با معنا در زندگي افزايش مي يابد. (Ashmos and Duchon, 2000) كيفيت خدمات: قضاوت ادراك شده مشتري درباره كيفيت كلي خدمات كه ناشي از اختلاف بين ادراك مشتريان و انتظار آنها از خدمات دريافت شده مي باشد.(Zeithaml, 1988; Wang and Sohl, 2003) وفاداري مشتري: وفاداري، نگرش مطلوب به يك مارك يا خدمت و خريد مكرر آن است.

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید