اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

نقشویترینگردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۳۱۲.۸۶ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

                                                                                                                      [toggle title=”نویسندگان”]سیدابراهیم موسوی – دانشجوی کارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی، پردیس فارابی دانشگاه تهرآن.
ابوالفضل خسروی – استادیار، مدیریت بازرگانی، پردیس فارابی دانشگاه تهرآن.

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]مقدمه: با رشد اینترنت و جهانیسازی، بیش از هزاران بنگاه تولیدکننده یک محصول خاص بوجود آمده است. سوال این است که چه کسی در چنین محیط برآشفتهای پیروز خواهد بود؟ پاسخ اینکه: آنهایی که بازاریابی تمام عیاری انجام دهند . بازاریابی کلید تجارت الکترونیکی موفق است. بدون بازاریابی، بهترین محصولات، بدون سوددهی و با کیفیتترین خدمات، بدون مشتری خواهند ماند.بدائت اینترنت بسیاری را براین باور داشته است که برای بهرهبرداری از این فناوری، تکنیکها و روشهای جدیدی باید توسعه یابد. این مطالعه با هدف بررسی تاثیر پدیده ویترینگردی بر اثربخشی استراتژیهای بازاریابی ویروسی صورت گرفته است. نتیجهگیری: با جمع بندی مطالعات پیشین به این نتیجه می رسیم که ویترینگردی می تواند به عنوان یک پیشنهاد قابل اجرا و سودمند در زمینه تکنیکها و استراتژیهای بازاریابی موثر باشد. ویترینگردی بر برخی از عوامل کلیدی موفقیت در استراتژیهای بازاریابی ویروسی موثر میباشد. ویترینگردی میتواند یک ابزار قدرتمند برای تامین اطلاعات مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل رفتارهای اجتماعی، و برجستهسازی الگوی سیستماتیک در طبیعت اشتراک دانش و ترغیب و پاسخ، باشد؛ بنابراین همچنین بنابر عوامل موفقیت تکنیکهای بازاریابی ویروسی، پیشنهاد شده که بهره گرفتن از تکنیک ویترینگردی ممکن است منجر به استراتژیهای بازاریابی موفقتر و قابل اعمالتری شود.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

موسوی, سیدابراهیم و ابوالفضل خسروی، ۱۳۹۴، نقشویترینگردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی، اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (موسوی, سیدابراهیم و ابوالفضل خسروی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (موسوی و خسروی، ۱۳۹۴)

[/toggle]

 

 [divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]