همایش ملی مدیریت و آموزش

بررسی رابطه مولفه های اعتماد سازمانی و توسعه کارکنان درمیان دبیران زن مقطع متوسطه مدارس شهر ارومیه

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۳۳۰.۸۷ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

[ حسن قلاوندی ] – دانشیار مدیریت آموزشی دانشگاه ارومیه
[ هانیه نجومی ] – کارشناس ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه ارومیه

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه ی بین مولفه های اعتماد سازمانی وتوسعه کارکنان در میان دبیران زنمقطع متوسطه ی دخترانه شهر ارومیه می باشد. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه یآماری شامل کلیه دبیران زن مدارس متوسطه ی دخترانه که 763 نفر می باشند، که 200 نفر به روش نمونهگیری تصادفی ساده به عنوان نمونه آماری جهت مطالعه انتخاب گردید. ابزار اندازه گیری شامل پرسشنامه یاعتماد سازمانی با ضریب پایایی α=0/881 و پرسشنامه ی توسعه ی کارکنان با ضریب پایایی α=0/862می باشد. تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده نشان داد، رابطه ی مثبت و معنی داری بین مولفه های اعتماد سازمانی و توسعه ی کارکنان وجود دارد و مولفه های اعتماد بین کارکنان و اعتماد موسسه ایمی توانند ابعاد توسعه کارکنان را به طور مثبت و معنی داری پیش بینی کنند.

 [/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

حسن قلاوندی و هانیه نجومی، ۱۳۹۴، بررسی رابطه مولفه های اعتماد سازمانی و توسعه کارکنان درمیان دبیران زن مقطع متوسطه مدارس شهر ارومیه، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (حسن قلاوندی و هانیه نجومی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (قلاوندی و نجومی، ۱۳۹۴)

[/toggle]

 

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]