همایش ملی مدیریت و آموزش

بررسی تأثیر الگوی مدیریت آموزش بر نگرش دانشجویان به درس تئوری های مدیریت

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۸۶.۸۹ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

[ آزاده قمری ] – و مسئول-دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه خوارزمی. تهران.ایران
[ محمدرضا بهرنگی ] – استاد تمام دانشگاه خوارزمی. تهران.ایران.

 [/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 هدف از انجام این پژوهش شناسائی اهمیت کاربردی الگوی تدریس بهرنگی در مدیریت آموزش درستئوری های مدیریت از طریق بررسی تأثیر آن بر نگرش دانشجویان به درس است. روش تحقیق از نوع شبهآزمایشی بوده و با استفاده از طرح دو گروهی با پیش آزمون و پس آزمون انجام شده است. در این تحقیقدو کلاس از دانشگاه علمی و کاربردی واحد 29 به عنوان نمونه انتخاب شد. از این دو کلاس، بطورتصادفی یک کلاس 32 نفری، به عنوان گروه آزمایش و یک کلاس 32 نفری به عنوان گروه گواه انتخابشدند. گروه آزمایش با استفاده از الگوی مدیریت آموزش و گروه گواه از طریق روش سنتی آموزش دیدند.مدت این دوره 12 هفته بود. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه ی نگرش سنج آیکن شامل 24 گویه بودکه روایی آن با استفاده از نظر متخصصان و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ مورد تأیید قرارگرفت. جهت تحلیل داده های آماری از آزمون های تی مستقل و تحلیل کواریانس استفاده شد و نتایجتحقیق نشان داد که آموزش درس تئوریهای مدیریت با استفاده از الگوی مدیریت آموزش بر نگرشدانشجویان به درس تأثیر مثبت دارد.

 [/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

آزاده قمری و محمدرضا بهرنگی، ۱۳۹۴، بررسی تأثیر الگوی مدیریت آموزش بر نگرش دانشجویان به درس تئوری های مدیریت، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (آزاده قمری و محمدرضا بهرنگی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (قمری و بهرنگی، ۱۳۹۴)

 [/toggle]

 

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]