همایش ملی مدیریت و آموزش

بررسی تاثیر کیفیت خدمات دانشگاه بر ارتباطات دهان به دهان با میانجی گری رضایت دانشجویان

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۸۱.۲۴ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

[ محسن اکبری ] – استادیار، دکتری مدیریت بازرگانی، گروه مدیریت، دانشکده ی علوم انسانی دانشگاه گیلان
[ مصطفی ابراهیم پور ازبری ] – استادیار، دکتری مدیریت تولید و عملیات، دانشکده ی علوم انسانی دانشگاه گیلان
[ محدثه کشاورز گیلانی ] – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

  در طول سال های اخیر مطالعات مربوط به کیفیت خدمات علاقه بسیاری را در بین محققان بازاریابی خدمات به خود جلب کرده است که ازقدمتی 20 ساله برخوردار است (بحرینی و همکاران، 1388 ). همان طور که می دانیم کیفیت خدمات برتر یک سازمان را قادر می سازد تا خودرا از دیگر رقبا متمایز سازد و در مقایسه با آن ها یک سری مزایای رقابتی به دست آورد. هم چنین کیفیت در آموزش عالی و نظام دانشگاهیهم از جهات مختلف مورد توجه قرار گرفته است. بحث کیفیت در آموزش عالی، همانند بسیاری از مسائل تعلیم و تربیت، بحثی گسترده استو اختلاف نظرهایی درباره ی آن وجود دارد برخی از صاحب نظران کیفیت هر نظام آموزشی را مترادف با توانایی به دست آوردن نتایج مطلوبمی دانند و برخی دیگر کیفیت نظام آموزشی را مترادف با کارآیی آن می دانند و کیفیت را سبب افزایش بهره وری می دانند به هر حال،هنگامی که صحبت از کیفیت دانشگاه به میان می آید، ارزشیابی عملکردهای نظام آموزشی مطرح می شود (پازارگادی 1998 ) (رحمانی، فتحی، 1387).

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

محسن اکبری؛ مصطفی ابراهیم پور ازبری و محدثه کشاورز گیلانی، ۱۳۹۴، بررسی تاثیر کیفیت خدمات دانشگاه بر ارتباطات دهان به دهان با میانجی گری رضایت دانشجویان، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (محسن اکبری؛ مصطفی ابراهیم پور ازبری و محدثه کشاورز گیلانی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (اکبری؛ ابراهیم پور ازبری و کشاورز گیلانی، ۱۳۹۴)

 [/toggle]

 

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]