همایش ملی مدیریت و آموزش

بررسی تاثیر رضایت شغلی بر کیفیت خدمات کارکنان دانشگاه گیلان

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۳۹۲.۵۲ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

[ محسن اکبری ] – استادیار و عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشگاه گیلان
[ رقیه قنبری فرد ] – دانشجوی رشته مدیریت صنعتی، گروه مدیریت دانشگاه گیلان
[ محمدرضا طالب درخشان ] – کارشناسی ارشد دانشگاه گیلان

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 رضایت مشتریان عامل بقای یک شرکت در دنیای رقابتی می باشد. گسترش این مفهوم به سازمان هایخدمات آموزشی که تحت نظر دولت کار می کنند، می تواند مقدمه آماده شدن این سازمان ها برای تحولاتآینده، به ویژه خصوصی شدن خدمات آموزشی و جهانی شدن آموزش، شود. رضایت مشتریان و در مفهومدولتی آن رضایت ارباب رجوع به عوامل مختلفی بستگی دارد که کیفیت خدمات را می توان مهمترین عاملرضایت یک ارباب رجوع در برخورد با سازمان آموزشی دانست. همچنین، عوامل مختلفی بر کیفیت خدماتتاثیر گذار می باشند که تحقیقات مهمترین آنها را رضایت کارکنان ارائه دهنده خدمات می دانند. این تحقیق،تلاش نموده است که تاثیر رضایت کارکنان را بر کیفیت خدمات در دانشگاه گیلان بسنجد. نتایج نشان میدهد که ابعاد رضایت شغلی (شامل ارتقاء، حقوق و مزایا و شرایط کاری) بر ابعاد کیفیت خدمات (شامل عواملمحسوس، اطمینان خاطر، اعتماد و همدلی) تاثیر دارند.

 [/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

محسن اکبری؛ رقیه قنبری فرد و محمدرضا طالب درخشان، ۱۳۹۴، بررسی تاثیر رضایت شغلی بر کیفیت خدمات کارکنان دانشگاه گیلان، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (محسن اکبری؛ رقیه قنبری فرد و محمدرضا طالب درخشان، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (اکبری؛ قنبری فرد و طالب درخشان، ۱۳۹۴)

 [/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]