همایش ملی مدیریت و آموزش

بررسی تاثیر دوره های آموزشی تخصصی در افزایش خلاقیت کارکنان مدیریت جهادکشاورزی شهرستان میاندوآب

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۴۲.۹۳ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

 [ علیرضا قلعه ای ] – استادیار، دکترای مدیریت آموزشی، گروه علوم تربیتی، دانشگاه ارومیه
[ بهناز مهاجران ] – استادیار، دکترای مدیریت آموزشی، گروه علوم تربیتی، دانشگاه ارومیه

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 توسعه و پیشرفت سازمان ها بستگی زیادی به میزان افزایش دانش وخلاقیت نیروی انسانی موجودشان و بهرهبرداری از آنها دارد در این راستا تحقیقی با عنوان بررسی تاثیر دوره های آموزشی تخصصی در افزایشخلاقیت کارکنان در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان میاندوآب انجام گردید. جامعه آماری شامل کلیهکارشناسان (مسئول وغیرمسئول) در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان میاندوآب ( 60 نفر) بود انتخابگردید. روش تحقیق ترکیبی یا کمی –کیفی انتخاب گردید تا از مزایای هردو روش تحقیق استفاده گردد. دراین تحقیق از ابزار پرسشنامه، مصاحبه و بررسی اسناد و مدارک برای جمع آوری اطلاعات استفاده شد. نتایجاین تحقیق نشان داد که دوره های آموزشی تخصصی تاثیرات خوبی در افزایش مهارت و توانائی کارشناسانداشته و همچنین در خلاقیت آن ها میتواند تاثیر داشته باشد ولی تاثیر آن کاملاً وابسته به مدیریت صحیحدرمحیط کاری می باشد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

علیرضا قلعه ای و بهناز مهاجران، ۱۳۹۴، بررسی تاثیر دوره های آموزشی تخصصی در افزایش خلاقیت کارکنان مدیریت جهادکشاورزی شهرستان میاندوآب، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (علیرضا قلعه ای و بهناز مهاجران، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (قلعه ای و مهاجران، ۱۳۹۴)
 

[/toggle]

 

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]