اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

بررسی تاثیر مدیریت استراتژیکبرند در رابطه مشتری گرایی و رقیب گرایی بر توسعه محصول جدید

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۱۸.۷۷ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

                                                                                                                      [toggle title=”نویسندگان”]احمد لطیفیان – استادیار گروه مدیریت دانشگاه فردوسی مشهد
مسعود منظمی برهانی – کارشناس ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه فردوسی مشهد

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]هدف از انجام پژوهش پیش رو بررسی عوامل تاثیر گذار بر توسعه محصول جدید می باشد، برای این منظور پس از مرور ادبیات موضوع و تحلیل محتوای متغیر وابسته، سه متغیر مشتری گرایی، رقیب گرایی و مدیریت استراتژیک برند به عنوان عوامل مهم تاثیر گذار انتخاب شدند و میزان تاثیر آنها بر توسعه محصول جدید مورد سنجش قرار گرفت. داده های پژوهش از طریق توزیع پرسشنامه در بین 66 نفر از مدیران شرکت های تولیدی جمع آوری گردید و سپس با نرم افزارSPSS V.22 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتاج حاصل شده بیانگر این مطلب می باشد که شرکت ها با مشتری گرایی و رقیب گرایی قوی می تواند تاثیر بالا بر قابلیت مدیریت برند بگذارند و با توجه و اجرای همزمان استراتژی های مربوط به رقیب گرایی، مشتری گرایی و قابلیت مدیریت برند می تواند توسعه و موفقیت محصولات جدید را تحت تاثیر قرار دهند.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

لطیفیان, احمد و مسعود منظمی برهانی، ۱۳۹۴، بررسی تاثیر مدیریت استراتژیکبرند در رابطه مشتری گرایی و رقیب گرایی بر توسعه محصول جدید، اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (لطیفیان, احمد و مسعود منظمی برهانی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (لطیفیان و منظمی برهانی، ۱۳۹۴)

[/toggle]

   

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]