اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

بررسی اثر اندازه حسابرس و اهرم مالی بر بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۱۸۴.۷۱ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]غلامرضا لهراسبی – دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس
افشین رستمی – دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس
مسعود خوش محمدی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، چالوس، ایران

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثر اندازه حسابرس و اهرم مالی بر بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است. بدین منظور نمونه ای متشکل از 98 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی دوره زمانی سال های 1387 تا 1391 جمع آوری شد. همچنین برای آزمون فرضیه ها از آزمون رگرسیون لجستیک استفاده شد. همان گونه که پیش بینی می شد یافته های پژوهش، شواهدی فرآهم کردند که نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری بین اندازه حسابرس و اهرم مالی با بازده سهام وجود دارد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

لهراسبی, غلامرضا؛ افشین رستمی و مسعود خوش محمدی، ۱۳۹۴، بررسی اثر اندازه حسابرس و اهرم مالی بر بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (لهراسبی, غلامرضا؛ افشین رستمی و مسعود خوش محمدی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (لهراسبی؛ رستمی و خوش محمدی، ۱۳۹۴)

[/toggle]

 [divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]