بانک پرسشنامه

دانلود پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی

دانلود پرسشنامه استاندارد

دانلود پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی

دریافت پرسشنامه استاندارد  سنجش کیفیت خدمات درنظام بانکی  همراه با یک مقاله معتبر پژوهشی و فایل خام spss  پرسشنامه

پرسشنامه استاندارد سنجش کیفیت خدمات درنظام بانکی

پرسشنامه استاندارد سنجش کیفیت خدمات درنظام بانکی شامل ۲۱گویه می باشد .

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه

تعاریف متعددی از کیفیت خدمات به دلیل مفروضات نظری متفاوت وجود دارد. برای مثال بیتنر و هابرت،کیفیت خدمات را به عنوان قضاوت مصرف کننده درباره کل برتری های محصول یا برداشت کلی مصرف کننده از حقارت یا اولویت نسبی سازمان و خدمات آن تعریف کرده اند(منبع داخل فایل) .

مقیاس  پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

پایایی این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار  بالای spss  بدست آمده است که به طبق زیر می باشد.

لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

برای دانلود پرسشنامه های بیشتر در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید
ورود به بانک پرسشنامه ها