دانلود پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار – فورنل و وست بروک
پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار توسط فورنل و وست بروک در سال ۱۹۷۹ ساخته شده است که از ۱۹ گویه و ۷ خرده مقیاس مطیع بودن (۳ سوال)، پر سر و صدا بودن (۴ سوال)، هم سلیقه بودن (۲ سوال)، جسارت همراه با خشونت (۳ سوال)، طرفدار قانون های سخت گیرانه (۱ سوال)، قدرت تحمل بالا – پایین داشتن (۲ سوال) و خجالتی بودن (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار بکار می رود.
-
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.
لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید