دانلود پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی هابر و همکاران
پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی توسط Huber، Herrmann و Henneberg (2007) ساخته شده است که از ۲۰ گویه و ۵ خرده مقیاس ترتیب دادن قرار ملاقات تلفنی (۴ سوال)، تعمیرگاه (۴ سوال)، تعامل با مکانیک (۴ سوال)، پرداخت (۴ سوال) و تحویل گرفتن خودرو (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش رضایت مشتریان در مراکز تعمیرگاهی بکار می رود.
-
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). هابر روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۸۵ ذکر کرده است.
لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید