بانک پرسشنامه

پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (۴c)

دانلود پرسشنامه استاندارد

(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مولفه،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)

پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان توسط ایزدیار در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار مورد استفاده واقع شده که دارای (۴C) دیدگاه مشتریان ۴ مولفه و ۲۱ گویه بوده و هدف اصلی آن سنجش آمیخته بازاریابی از نظر افراد است.

  • روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش ایزدیار(۱۳۹۰) جهت تعیین روایی ظاهری و محتوی پرسشنامه، نخست به تایید اساتید  رسید، سپس برای بدست آوردن پایایی آن، از آلفای کرونباخ استفاده گردید که پایایی ابعاد ۴ گانه پرسشنامه مطلوب بدست آمد که بیانگر پایایی خوب این پرسشنامه است.

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

 

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]