(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مولفه،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)
پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان توسط ایزدیار در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار مورد استفاده واقع شده که دارای (۴C) دیدگاه مشتریان ۴ مولفه و ۲۱ گویه بوده و هدف اصلی آن سنجش آمیخته بازاریابی از نظر افراد است.
-
روایی و پایایی پرسشنامه
در پژوهش ایزدیار(۱۳۹۰) جهت تعیین روایی ظاهری و محتوی پرسشنامه، نخست به تایید اساتید رسید، سپس برای بدست آوردن پایایی آن، از آلفای کرونباخ استفاده گردید که پایایی ابعاد ۴ گانه پرسشنامه مطلوب بدست آمد که بیانگر پایایی خوب این پرسشنامه است.
لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]