بانک پرسشنامه

پرسشنامه شخصیت برند آمبرویز

دانلود پرسشنامه استاندارد

(شامل پرسشنامه استاندارد،مقاله بیس،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)

پرسشنامه شخصیت برند توسط Ambroise (2005) ساخته شده است که از ۲۳ گویه و ۹ خرده مقیاس دوستانه (۳ سوال)، خلاق (۳ سوال)، جذاب (۲ سوال)، فرازجو (۳ سوال)، درون گرا (۲ سوال)، گمراه کننده (۳ سوال)، اصیل (۲ سوال)، برازندگی (۲ سوال) و وظیفه شناس (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور اندازه گیری بعدهای شخصیتی برند بکار می رود.

 

  • روایی و پایایی پرسشنامه

روایی و پایایی این پرسشنامه با بهره‌گیری از نظرات اساتید و کارشناسان بازاریابی و همچنین کاربرد مقیاس‌های استاندارد روایی محتوای پژوهش در حد مطلوبی برآورد شد. همچنین روایی همگرا با کمک میانگین واریانس توسعه‌داده‌شده و پایایی سوالات نیز با دو معیار استاندارد رایج آلفای کرونباخ، و پایایی ترکیبی بررسی شد. کرونباخ (۱۹۵۱) ، استاندارد بالای ۰٫۷ % را برای آلفای کرونباخ ذکر کرده است.

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]