معیارها
1 . حمایت و رهبری مدیریت عالی
2 . برنامه ریزی استراتژیک
3 . مشتری مداری ( تمرکز بر مشتری)
4 . شناسایی و آموزش کارکنان
5 . توانمند سازی کارکنان وکار تیمی
6 . اندازه گیری و تجزیه وتحلیل کیفیت
7 . بیمه کیفیت
8 . پیامدهای بهبود بهره وری و کیفیت
تفسیر امتیازات پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر: ( طیف نمرات از صفر تا دویست)
الف . امتیاز 200- 160 : نشان می دهد که سازمان . . . .
ب . امتیاز 159- 120 : امتیاز در این طیف نشان میدهد که سازمان دارای فلسفه ای منطقی . . . .
ج. امتیاز 119-80 : امتیاز در این طیف نشان می دهد . . . .
منبع: دارد
این پرسشنامه توسط موسسات کیفیت فدرال آمریکا تدوین شده است
نمونه سؤالات:
☐ 1 – مدیران عالی به طور مستقیم و فعالانه در فعالیت های مربوط به بهبود کیفیت درگیر می شوند
☐ 2 – : مدیران عالی در فعالیت هایی که بهبود کیفیت را به دنبال دارد ، مشارکت می کنند .
نوع فایل : Word
تعداد صفحه: 4
قیمت: 8 هزار تومان
حجم فایل: 59 کیلو بایت
لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]