بانک پرسشنامه, پرسشنامه رفتار سازماني

پرسشنامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان باشگاه های ورزشی

دانلود پرسشنامه استاندارد

نوع پرسشنامه: محقق سا خته

•   طراح: توسلی

•   تعداد ابعاد    شش عنصر (شش بعد)  یا 6P

•   تعداد سئوالات    50 سئوال

•   طیف    لیکرت 5 گزینه ای

•   کد پرسشنامه:  6610

•   تعداد مولفه ها :

عامل 1 – عنصر  تبلیغات

عامل 2 – عنصر  کیفیت خدمات/ محصولات

عامل 3 – عنصر  قیمت

عامل 4 – عنصر  مکان

عامل 5 – عنصر  کارکنان  و مدیران

عامل 6 – عنصر  امکانات

•   نمونه سؤالات:

1- از دیدگاه شما، هر یک از این عوامل به چه میزان در جذب مشتریان و ورزشکاران تاثیر داشته است؟

8- این باشگاه با سایر باشگاه های هم¬رشته ای ارتباطات ورزشی و تعاملات حرفه ای خوبی دارد

9 – در این باشگاه ، نظارت بر فعالیتها و تمرینات ورزشی، زیر نظر مربی باتجربه و آگاه انجام می شود

33- مديران باشگاه شايسته، خوش خلق و مشهور به حسن رفتار و ادب هستند و اخلاق و آداب اسلامی را رعایت می کنند

            بازاریابی ورزشی

•   نوع فایل : Word

•   تعداد صفحه: 3

•   قیمت: 12 هزار تومان

•   حجم فایل: 200 کیلو بایت

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

 

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]