بانک پرسشنامه

بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر ارتقاء کیفیت ارائه خدمات بانکی ( مورد کاوی: بانک توسعه تعاون استان سيستان و بلوچستان)

دانلود پرسشنامه استاندارد

ترجمه فارسی چکیده

احتراماً به استحضار میرساند پرسشنامه حاضر در ارتباط با تحقیقی دانشگاهی تحت عنوان ” بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر ارتقاء کیفیت ارائه خدمات بانکی  ( مورد کاوی: بانک توسعه تعاون استان سیستان و بلوچستان)” طراحی شده است.

توضیح پرسشنامه

به کارگیری فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری الکترونیکی موجب کاهش فاصله جغرافیا ئی وزمانی بین بانک و مشتری شده و همچنین کاهش هزینه های ارائه خدمات بانکی و نقل وانتقال پول و افزایش رقابت بین بانکها و بالا بردن کیفیت خدمات و در نهایت موجب تغییر ساختار هزینه ای بانکها و بهینه شدن صنعت بانکداری کشور می گردد که به تبع آن ایجاد بستر مناسب و فرهنگسازی در زمینه بانکداری الکترونیکی مهمترین عامل پیشبرد اهداف ذکر شده می باشد.

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]