مقالات ISI مدیریت با ترجمه

بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) : اثرات واسطه عوامل سازمانی

[toggle title=”عنوان انگلیسی”]

 Analyzing the impact of knowledge management on CRM success: The mediating effects of organizational factors

[/toggle]

[toggle title=”فهرست مطالب”]

 چکیده
مقدمه
زمینه های تئوری
مروری بر CRM
CRM و KM
عوامل موثر بر موفقیت CRM
قابلیت های KM و موفقیت CRM
متغیرهای سازمانی و موفقیت CRM
مشتری مداری و موفقیت CRM
تجربه CRM و موفقیت CRM
موفقیت CRM : نتایج حاصل از پیاده سازی CRM
روش تحقیق
روش شناسی
تجزیه و تحلیل نتایج

[/toggle]

[toggle title=”ترجمه چکیده”]

 مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. علاوه بر این، دانش مشتری یک موضوع مهم برای اجرای CRM است. با بررسی مقالات، ما دریافتیم بسیاری از مطالعات به تجزیه و تحلیل نقش حیاتی ایفا شده توسط طرح های KM به عنوان عوامل تعیین کننده موفقیت CRM پرداخته اند. علاوه بر این، ما دربافتیم مطالعات متنوعی نشان می دهد که در زمان اجرای این استراتژی نرخ بالایی از شکست وجود دارد، به طوری که هنوز هم هیچ چارچوب مفهومی یکپارچه ای برای هدایت شرکت ها جهت اجرای موفقیت آمیز آن وجود ندارد. در این مقاله، با استفاده از داده های 153 هتل اسپانیایی، روابط بین KM وموفقیت CRM را با استفاده از مدل معادلات ساختاری بررسی می کنیم. ایده اصلی این است که داشتن قابلیت های مدیریت دانش برای موفقیتCRM کافی نیست، بلکه عوامل دیگری نیز وجود دارد که می توان در نظر گرفت. در واقع، به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیت CRM تاثیر گذار هستند و به نظر می رسد آنها واسطه تاثیر گذاری عوامل دیگر (قابلیت های KM / فن آوری / عوامل مشتری گرایی) در موفقیت CRM (در قوانین و مقررات مالی و بازاریابی) می باشند.

[/toggle]

[toggle title=”ترجمه مقدمه”]

 در حال حاضر، جامعه دانش یا اقتصاد مبتنی بر دانش با عواملی از قبیل افزایش رقابت، نوآوری های تکنولوژیک و طبیعت جهانی بازار (Castells، 1998) مشخص می گردد. در این جامعه، شرکت ها باید در هنگام انجام کسب و کار خود به دانشتوجه کنند زیرا تبدیل به یک عامل کلیدی برای ساخت یک مزیت رقابتی (Beijerse، 1999؛ Salmador و Bueno، 2007) شده است. علاوه بر این، در سال های اخیر، دانش به عنوان یک منبع مهم سازمانی در نظر گرفته شده است و علاقه رو به رشدی به این مفهوم (Leidner و Alavi، 2001؛ Drucker، 1993) وجود دارد. به همین دلیل است که KM در حال تبدیل شدن به یک اولویت پژوهشی در جامعه دانشگاهی است (Salmador و Bueno، 2007)، و یکی از حوزه هایی است که شرکت ها سهم هزینه بیشتری جهت اجرای آن اختصاص می دهند (Beijerse، 1999، Call، 2005).

[/toggle]

[toggle title=”مقدمه انگلیسی”]

 Currently, knowledge society or knowledge-based economy is characterized by factors such as increased competitiveness, technological innovation and the global nature of markets (Castells, 1998). In this society, companies should pay attention preferred to knowledge when conducting its business as it becomes a key factor on which to build a competitive advantage (Beijerse, 1999 and Salmador and Bueno, 2007). Moreover, in recent years, knowledge is being considered as a critical organizational resource and there is growing interest in this concept (Alavi and Leidner, 2001 and Drucker, 1993). That is why KM is becoming a research priority by the academic community (Salmador & Bueno, 2007), and one of the areas that companies are allocating a greater share of spending for its implementation (Beijerse, 1999 and Call, 2005).

[/toggle]

[toggle title=”منبع”]

 Journal : International Journal of Information Management, Volume 31, Issue 5, October 2011, Pages 437–444
Publisher : Science Direct (Elsevier)

[/toggle]

171

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

فایل مقاله : 8 صفحه PDF

فایل ترجمه : 26 صفحه WORD

سال انتشار : 2011

جهت خرید فایل مقاله و ترجمه فارسی آن بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید