چکیده: در این مقاله، نقش بازاریابی خدمات کتابخانه در جذب نسل جدید کاربران بررسی میشود. بررسی مروری متون و منابعی که به کاربردپذیری خدمات کتابخانهها پرداختهاند، حاکی از این است که هرچند کتابخانهها دیگر امتیاز انحصار منابع اطلاعاتی را در اختیار ندارند، با این همه باید به ارائه خدمات ارزش افزوده خود بپردازند. بنابراین میتوانند اصول کلاسیک بازاریابی را برای جذب نسلهای جدید کاربران و ارائه خدمات بهتر به آنها بهکار گیرند. این مقاله، سپس با درک کاربران و «بافتهای» آنها، راهبردهای ارزشی را برای بازاریابی کتابداران و منابع کتابخانهای پیشنهاد میدهد.
نویسندگان
نادیا حاجی عزیزی
[divider]
[button color=”green” size=”medium” link=”http://payannameha.ir/?p=796″ target=”blank” ] انجام مقاله isi و علمی پژوهشی در این زمینه[/button]
[button color=”pink” size=”medium” link=”http://payannameha.ir/?page_id=297″ target=”blank” ] دریافت سایر مقالات در این زمینه[/button]
[button color=”orange” size=”medium” link=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″ target=”blank” ] انجام پایان نامه در این حوزه[/button]
[button color=”blue” size=”medium” link=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″ target=”blank” ] انجام پروپوزال در این زمینه[/button]
[divider
[gview file=”http://www.ensani.ir/storage/Files/20101230164108-Article-Vol23-Num3-ID25.pdf” save=”1″]