کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت ساخت

اولویت بندی عوامل موثر در تجهیز کارگاههای ساختمانی با دو رویکرد AHP و ANP

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۱
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت ساخت
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۶۱۸.۷۱ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]سعید حسامی – دانشکده مهندسی عمران – دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
احسان اکبری کفاش – دانشکده مهندسی عمران – موسسه آموزش عالی طبری
نینا تیلا – دانشکده مهندسی عمران – موسسه آموزش عالی طبری

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]تجهیز کارگاه ساختمانی عبارت است از شناسایی و مشخص کردن وسایل ، ابزارها ، ماشین آلات و تجهیزات لازم و ضروری برای انجام عملیات اجرایی و فنی است. سالانه مبالغ هنگفتی بایت تجهیز کارگاههای ساختمانی پرداخت می شود. لذا یک تجهیز کارگاه مناسب تاثیر بسزایی در هزینههای یک پروژه و روند انجام ان پروژه دارد. لذا نگاه علمی و تخصصی به این مقوله امری ضروری تلقی می شود. به همین جهت سعی شده است که با استفاده از دو رویکرد AHP و ANP ، عوامل موثر در تجهیز کارگاههای ساختمانی اولویت بندی شود تا بتوان جانمایی بهینه ای را ارئه نمود. بر اساس تحقیق انجام شده عامل برنامه ریزی پروژه اصلی ترین فاکتور در تجهیز کارگاههای ساختمانی می باشد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

حسامی, سعید؛ احسان اکبری کفاش و نینا تیلا، ۱۳۹۱، اولویت بندی عوامل موثر در تجهیز کارگاههای ساختمانی با دو رویکرد AHP و ANP، دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت ساخت، بندرعباس، دانشگاه صنعتی امیرکبیر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (حسامی, سعید؛ احسان اکبری کفاش و نینا تیلا، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (حسامی؛ اکبری کفاش و تیلا، ۱۳۹۱)

[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]