کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

آنالیز فاکتورهای تاثیرگذار بر کاربران شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی با تاکید بر استراتژی های شبکه ای

دانلود پرسشنامه استاندارد

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۲
محل انتشار: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۵۲۵.۱۸ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]کیوان زارعی – مدرس گروه کامپیوتر دانشکده فنی، دانشگاه آزاد اسلامی ، سنندج، کردستان، ایران
فردین اخلاقیان – عضو هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه کردستان
سید امیر شیخ احمدی – عضو هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]امروزه با توجه به گسترش روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و سرعت زیاد انتشار اطلاعات در این شبکه ها نیاز به استراتژی های موثر مبتنی بر مدیریتی مناسب در جهت به کارگیری خود افراد حاضر در شبکه برای بیشینه سازی تاثیر تبلیغات شبکه- ای به جای روشهای پرهزینه مرسوم، حائز اهمیت است. با توجه به ساختار گراف بسیار بزرگ شبکه های مجازی و وجود تعداد کثیری از کاربران، شناخت عوامل و فاکتورهای تاثیر گذار برای بیشینه سازی تاثیر تبلیغات برای مدیران و صاحبان شرکتها تبدیل به چالش عمده ای شده است. در این مقاله به آنالیز فاکتورهای مختلف تاثیر بر کاربران پرداخته شده است، به همین منظور فاکتورهای حاکم بر تبلیغات مؤثر کالا و خدمات استخراج شده و دادههای مورد نیاز از شبکه مجازی Facebook ، از 437 نفر نمونه گیری به عمل آمده است. برای آزمون فرضیات تحقیق از آزمون T مستقل و برای پایایی پرسشنامه از آلفای کرون باخ استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده های کمی پرسشنامه با استفاده از روشهای آماری توسط ابزارهای SPSS و Excel انجام شده است. مبنای ارزش گذاری بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت صورت گرفته است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها و نیز آزمایش های انجام شده روی دیتاست شامل 63725 عضو این شبکه با 682063 یال ارتباطی ازکاربران فیسبوک نمایانگر افزایش میزان تاثیر پذیری کاربران در راستای استراتژیهای تعیین شده میباشد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

زارعی, کیوان؛ فردین اخلاقیان و سید امیر شیخ احمدی، ۱۳۹۲، آنالیز فاکتورهای تاثیرگذار بر کاربران شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی با تاکید بر استراتژی های شبکه ای، دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران، انجمن مدیریت راهبردی ایران،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (زارعی, کیوان؛ فردین اخلاقیان و سید امیر شیخ احمدی، ۱۳۹۲)
برای بار دوم به بعد: (زارعی؛ اخلاقیان و شیخ احمدی، ۱۳۹۲)

[/toggle]

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

زارعی, کیوان؛ فردین اخلاقیان و سید امیر شیخ احمدی، ۱۳۹۲، آنالیز فاکتورهای تاثیرگذار بر کاربران شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی با تاکید بر استراتژی های شبکه ای، دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران، انجمن مدیریت راهبردی ایران، http://www.civilica.com/Paper-ICSM10-ICSM10_061.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (زارعی, کیوان؛ فردین اخلاقیان و سید امیر شیخ احمدی، ۱۳۹۲)
برای بار دوم به بعد: (زارعی؛ اخلاقیان و شیخ احمدی، ۱۳۹۲)