کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی

شناسایی و نیازسنجی مشتریان بانکداری اختصاصی بانک اقتصاد نوین

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۲
نوع ارائه: پوستر
محل انتشار: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۴۱۱.۳۶ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]رضا نجفی – دانشجوی دکتری اقتصاد دانشگاه آزاد، معاون اداره خدمات و مشاوره اختصاصی مدیریت بانکداری اختصاصی بانک اقتصاد نوین
اکبر نجاحی – دانشجوی دکتری اقتصاد دانشگاه آزاد، کارشناس عالی بانکداری اختصاصی بانک اقتصاد نوین

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]یکی از پیش شرطهای اساسی برای بقا در همه بازارها برآورد نیازهای مصرف کنندگان یا مشتریان می باشد شناسایی تمایل و ترجیحات مشتریان هر بنگاه اقتصادی یکی از روشهای موفقیت آن سازمان می باشد. این تحقیق با مطالعه رفتار مشتریان بانکداری اختصاصی بانک اقتصاد نوین، به دنبال شناسایی و تمایل مشتریان این بانک نسبت به دریافت خدمات مشاوره سرمایه گذاری می باشد. در همین راستا و برای ارائه خدمت مذکور به مشتریان بانکداری اختصاصی بانک اقتصاد نوین 131 پرسشنامه بین مشتریان این بانک در سطح شعب تهران توزیع گردید که از این تعداد، تنها 108 پرسشنامه قابل استخراج بود. اطلاعات این پرسشنامه با استفاده از نرم افزار eviews و روش لاجیت – پروبیت مورد بررسی قرار گرفت. نتایج این پژوهش نشان می دهد که با افزایش سن مشتریان، احتمال تمایل به دریافت خدمات مشاوره سرمایه گذاری از بانکداری اختصاصی بانک اقتصاد نوین افزایش و همچنین با افزایش سطح تحصیلات مشتریان، احتمال تمایل به دریافت این خدمت کاهش می یابد. متغیرهای هزینه مصرفی ماهانه مشتریان، تاهل و جنسیت نیز در تصمیم مشتریان به بهره مندی از این خدمات معنی دار نبودند.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

نجفی, رضا و اکبر نجاحی، ۱۳۹۲، شناسایی و نیازسنجی مشتریان بانکداری اختصاصی بانک اقتصاد نوین، نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی، تهران، دبیرخانه دائمی کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (نجفی, رضا و اکبر نجاحی، ۱۳۹۲)
برای بار دوم به بعد: (نجفی و نجاحی، ۱۳۹۲)

[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]