اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت

بررسی آماری میزان آگاهی حسابداران و متخصصین حسابداری درحیطه های مختلف مربوط به آن

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۳
محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۳۴۲.۵۵ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]غلامرضا ضیائی – عضوهیئت علمی موسسه آموزش عالی جامی
سامان سعادت فر – دانشجوی کارشناسی ناپیوسته عمران موسسه آموزش عالی جامی

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]در سده اخیر انجام هیچ یک از امورات روزمره زندگی بدون داشتن آگاهی کامل و موثق در مورد آنها میسر نبوده و این مفهوم در زندگی ماشینی روبه رشدو پیشرفته امروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با داشتن آگاهی کامل از موضوع تحت بررسی کیفیت های موردنظر ارتقاء یافته و درزمینه مورد بررسی به بالاترین استاندارد دلخواه می رسیم. با این مقدمه و با توجه به اینکه بقای هر سازمانی به داشتن یک واحد حسابداری قابل اعتماد و به روز وابسته است و این موضوع برای هر سازمان و موسسه ای غیرقابل اجتناب بوده و ضامن بقای آن است، در این مقاله می خواهیم میزان آگاهی متخصصان حسابداری را ازنظر آماری مورد بررسی قراردهیم تا مشخص گردد این میزان آگاهی در میان دانشگاهیان و متخصصان که زمینه ساز آینده هرکشوری هستند چقدراست. در این مقاله با انجام بررسی و آگاهی سنجی در میان دانشگاهیان در حیطه های مختلف مربوط به حسابداری، مدیریت و… ایشان را ازمیزان آگاهی واقعی در حیطه تخصصی خودشان مطلع خواهیم نمود. به قطع یقین داشتن چنین آگاهی جایگاه علمی متخصصان را مشخص نموده و معین می نماید که تا استانداردهای تعریف شده چه میزان فاصله وجود دارد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

ضیائی, غلامرضا و سامان سعادت فر، ۱۳۹۳، بررسی آماری میزان آگاهی حسابداران و متخصصین حسابداری درحیطه های مختلف مربوط به آن، اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت، اصفهان، موسسه آموزش عالی جامی،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ضیائی, غلامرضا و سامان سعادت فر، ۱۳۹۳)
برای بار دوم به بعد: (ضیائی و سعادت فر، ۱۳۹۳)

[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]