همایش ملی مدیریت و آموزش

رابطه اعتماد سازمانی با رضایت شغلی در بین کارکنان آموزش و پرورش مرودشت

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۸۵.۷۴ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

 [ فرشاد عمادی ] – دانشجوی کارشناسی ارشددانشگاه آزاد اسلامی ،واحد مرودشت،گروه علوم تربیتی,مرودشت ایران
[ رضا زارعی ] – استادیار گروه علوم تربیتی، واحد مرودشت، دانشگاه آزاد اسلامی، مرودشت،ایران
[ مژگان امیریان زاده ] – استادیار گروه علوم تربیتی، واحد مرودشت، دانشگاه آزاد اسلامی، مرودشت،ایران

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 هدف پژوهش حاضر تبیین رابطه بین اعتماد سازمانی با رضایت شغلی در بین کارکنان آموزش و پرورشمی باشد.روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه مورد مطالعه این پژوهش شامل تمامیکارکنان آموزش و پرورش شهرستان مرودشت می باشد. با توجه به اینکه تعداد کل معلمان 250 نفر میباشد، حجم نمونه با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس 152 نفر انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری دراین تحقیق شامل دو پرسشنامه اخلاق سازمانی ویکتور و کالن ( 1998 ) ، رضایت شغلی اسمیت وهمکاران( 1987 ) بوده است جهت تجزیه و تحلیل از روشهای آمار توصیفی (میانگین و انحراف استاندارد) ودر سطح آمار استنباطی از آزمون همبستگی و رگرسیون استفاده شده است که نتایج نشان داد : بین اعتمادسازمانی با رضایت شغلی رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد. مولفه های اعتماد بین سازمانی و اعتمادسیستمی با رضایت شغلی رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد.

 [/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

فرشاد عمادی؛ رضا زارعی و مژگان امیریان زاده، ۱۳۹۴، رابطه اعتماد سازمانی با رضایت شغلی در بین کارکنان آموزش و پرورش مرودشت، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (فرشاد عمادی؛ رضا زارعی و مژگان امیریان زاده، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (عمادی؛ زارعی و امیریان زاده، ۱۳۹۴)
 

[/toggle]

 

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]