همایش ملی مدیریت و آموزش

تاثیر بازاریابی الکترونیک در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش بیمه ای (مطالعه موردی: بیمه سینا استان کرمانشاه)

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۴۹.۴۲ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

[ کیومرث عزیزملایری ] – علوم تربیتی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه ملایر
[ محمد محمدی ] – مربی ، تربیت بدنی و علوم ورزشی، تربیت بدنی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه ملایر
[ مهدی رضایی ] – کارشناس ارشد علوم تربیتی

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 هدف این پژوهش بررسی میزان تاثیر الگوی سنجش (تکوینی – تراکمی) بر پیشرفت آمادگی جسمانی دانشآموزان دوره ی دوم ابتدایی بود. جامعه مورد مطالعه این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دوره ی ابتدایی شهرملایر که نمونه مورد مطالعه با استفاده از روش تصادفی مرحله ای – خوشه ای انتخاب شد. روش پژوهشمورد استفاده شبه آزمایشی است، که با استفاده از طرح دو گروهی (آزمایشی و کنترل) با پیش آزمون وپس آزمون انجام و داده های پژوهش با استفاده از آزمون آنکوا با α=0/05 تجزیه و تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان داد که بین نمرات دو گروه آزمایش و کنترل در پس آزمون با حذف اثر پیش آزمون تفاوت معنی داری وجوددارد. در این ارتباط عملکرد گروه آزمایش در متغییر پرش، دراز و نشست، بارفیکس، دوی 276 متر و دوی 9*4 متر، تفاوت معنی داری با گروه کنترل داشت. نتایج پژوهش نشان داد که الگوی سنجش تکوینی در مقایسه به سنجش تراکمی، تاثیر بیشتری در افزایش میزان آمادگی جسمانی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی دارد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

کیومرث عزیزملایری؛ محمد محمدی و مهدی رضایی، ۱۳۹۴، تاثیر الگوی سنجش یادگیری (تکوینی و تراکمی) بر میزان پیشرفت آمادگی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (کیومرث عزیزملایری؛ محمد محمدی و مهدی رضایی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (عزیزملایری؛ محمدی و رضایی، ۱۳۹۴)
[/toggle]

 

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]