همایش ملی مدیریت و آموزش

ارزیابی عملکرد با استفاده از مدل کارت امتیازدهی متوازن

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۷۸.۳۳ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

[ نورمحمد ایکدری ] – گروه مدیریت، واحد علی آباد کتول، دانشگاه آزاد اسلامی، علی آباد کتول، ایران
[ مجید نصیری ] – مسئول-گروه مدیریت، واحد علی آباد کتول، دانشگاه آزاد اسلامی، علی آباد کتول، ایران

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 پژوهش حاضر با هدف بررسی ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن انجام شد. با پیدایش مفهوم توسعه ارزیابیعملکرد خدمات، جهان وارد دوره جدیدی از ارزیابی عملکرد خدمات در سطح خرد و کلان شده است. هر سازمان در تلاش است تاعملکرد خود را در حد مطلوبی بهبود دهد، تا بتواند موجودیت خود را حفظ نماید. ضعف معیارهای اندازه گیری سنتی و تغییر محیطرقابتی، نیاز به بکارگیری سیستم های نوین اندازه گیری عملکرد را در سازمان ها مطرح کرده است. در این میان کارت امتیازیمتوازن، بعنوان تکنیکی که نارسائیها و نواقص روش های سنتی ارزیابی عملکرد راپوشانده است.درسال های اخیر به نقش ارزشیابیعملکرد توجه زیادی معطوف شده است.به عقیده صاحبنظران یک سیستم اثربخش ارزشیابی عملکرد می تواند انبوهی از مزیت ها رابرای سازمان ها و کارکنان آنها ارزانی دارد. کارت امتیازی متوازن یک سیستم اندازه گیری عملکرد است که در چهار جنبه مالی،رضایت مشتری، فرایندها و رشدویادگیری یک سازمان را ارزیابی می کند.

 [/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

نورمحمد ایکدری و مجید نصیری، ۱۳۹۴، ارزیابی عملکرد با استفاده از مدل کارت امتیازدهی متوازن، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر، http://www.civilica.com/Paper-MANAGMA01-MANAGMA01_050.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (نورمحمد ایکدری و مجید نصیری، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (ایکدری و نصیری، ۱۳۹۴)

[/toggle]

 

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]