جزوات مدیریت

دانلود جزوه درس اصول و مبانی مدیریت

عنوان جزوه :  درس اصول و مبانی مدیریت‎

 قالب بندی :  PDF

شرح مختصر :  ارزش : مفهومی که بازارياب بايد همواره درنظر گيرد. منافع: جمع مطلوبيت ها ( حساس رضايت يا خشنودی خاطر استفاده از محصول ) و تجربيات خوشايند مشتری از کالا، خدمات، کارکنان، سوابق و شهرت شرکت. هزينه ها: پولی، زمانی، انرژی، روانی، هزينه فرصت برای افزايش ارزش تحويل شده به مشتری می توان به مزايای مالی، اجتماعی افزود و وابستگی ساختاری بين شرکت و مشتری ايجاد کرد و يا از هزينه های مشتری کاست. مصرف کننده با توجه به پنداشتی که که درباره ارزش نسبی محصولات دارد اقدام به خريد آنها می کند. او حتی ارزش کارکردن با شرکت را با ديگر شرکت ها مقايسه می کند و آنگاه سازمانی را انتخاب می کند که ارزش و اعتبار بيشتری به وی ببخشد.

[toggle title=”فهرست مطالب”]

فهرست :  

بازاریابی چیست؟

پارادایم بازاریابی رجعت

تعریف بازاریابی

هدف marketing چیست؟

مقايسه مفاهيم فروش وبازاريابي

نمودار محیط بازاریابی

کالبد شکافی محصول ؟

ارزش

ارزش برای مشتری

کدام مزيت ها را بايد برشمارد و در باره آنها تبليغ کرد

کل زنجیره ارزش :   شبکه عرضه

دو نکته ارزشمند در موفقیت بازاریابی

دیدن کالا مساوی است با خریدن کالا

انواع فروشگاه ها

[/toggle]

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید