مقالات ISI مدیریت با ترجمه

ارزش نام های تجاری (برند های) دارای برچسب خصوصی برای مصرف کنندگان ایالات متحده: یک ارزیابی موضوعی و عینی

[toggle title=”عنوان انگلیسی”]

 The value of private label brands to U.S. consumers: An objective and subjective assessment

[/toggle]

[toggle title=”فهرست مطالب”]

 چکیده
مقدمه روندهای کیفیت در PL
رابطه موجود بین مطالعه تحقیقاتی حاضر با تحقیقات گذشته
تفکر مصرف کنندگان در مورد قیمت و کیفیت کالا
ارتباط واقعی بین کیفیت و قمیت کالا
ادراک مصرف کنندگان از برچسب های خصوصی
اهداف تحقیق
متدولوژی و منابع داده ها
داده های عینی
منبع داده ها
معیارهای قیمت – کیفیت
معیارهای ورود به مطالعه
داده های موضوعی
شرکت کنندگان در تحقیق
تحلیل های صورت گرفته و نتایج

[/toggle]

[toggle title=”ترجمه چکیده”]

 در این مطالعه با دو رویکرد به بررسی ارزش علایم تجاری بخش خصوصی برای مصرف کنندگان پرداخته ایم: اول، ارزیابی موضوعی ارتباط دریافتی بین قیمت و کیفیت برند بخش خصوصی (PL) و محصولات برند ملی (NB) بر مبنای پاسخ های ارزیابی مدّنظر بوده و دوم معیارهای عینی قیمت و کیفیت برچسب های خصوصی و برندهای ملی ای که به وفور در ایالات متحده یافت می شوند، مورد توجه قرار گرفته اند. عموماً قیمت به عنوان علامتی دالّ بر کیفیت برای برند ملی قلمداد می شود ولی در مورد برچسب خصوصی صدق نمی کند و حاکی از آن می باشد که اطلاع رسانی به مصرف کننده همگام با بهبود کیفیت برچسب خصوصی صورت نمی پذیرد. ارزیابی عینی فاصله کیفی موجود بصورت پتانسیلی بین PL ها و NB ها نشان دهنده آن است که پرداخت در ازای کیفیت NB های مشاهده شده در گذشته بصورت قابل توجهی از بین رفته است. در واقع مصرف کنندگان در میان برچسب های

[/toggle]

[toggle title=”ترجمه مقدمه”]

 امروزه نام های تجاری بخش خصوصی به عامل جدایی ناپذیری از بازار خرده فروشی بدل شده اند که بطور قابل توجهی جای خود را در بازارهای غرب باز کرده اند و سهم آنها در کشورهای متعدد اروپائی برابر 40 درصد می باشد (طبق آمارهای موجود تا سال 2012 برگرفته از اتحادیه تولیدکنندگان برندهای خصوصی- PLMA). در واقع PLMA گزارش نموده است که در رده بندی های خاصی از محصولات در برخی کشورها این میزان به بیش از 70 درصد رسیده است. سطوح ثابت رشد PL در اغلب بازارها برای PLMA توسط نیلسن پیگیری می شود (که شامل ایالات متحده نیز است که میزان نفوذ آرم های مذکور در آنجا به 25 درصد رسیده است) و نشان می دهد که PL تا چه حد برای خرده فروشان حائز اهمیت می باشد. در این تحقیق، ما درصدد تعیین ارزش PL برای صرف کنندگان ایالات متحده هستیم که در آنجا PL های بسیاری به لحاظ کیفیت و قیمت به مراحل متعددی از ترّقی دست یافته اند.

[/toggle]

[toggle title=”مقدمه انگلیسی”]

 Private label brands are now an integral element of the retail landscape, having achieved impressive penetration in all western markets, with levels of 40 percent in several European countries (according to 2012 figures from the Private Label Manufacturers Association–PLMA). Indeed, the PLMA reports that in certain product categories in some countries penetration is beyond 70%. The consistent levels of growth of PLs in most markets tracked by Nielsen for the PLMA (which includes the U.S., where penetration approaches 25%) signify how valuable PLs are to retailers. In the present work, we seek to determine the value of PLs to U.S. consumers, where many PLs have increased in quality and price. Consumers certainly seem to value private labels (PLs). According to the PLMA, a 2011 survey of European shoppers found that one-third of them are “buying more” store brands. Also, according to the PLMA, a separate 2011 survey of U.S. consumers found that 39 percent would recommend a store brand. Thus it seems safe to assume that PLs will continue as an important component of many consumers’ purchases. Relevant to consumers’ purchase decisions are the factors of private label quality and price, especially with respect to national brands (NBs). In the present work we characterize the value of PLs, first by examining the objective price-quality relationship of PLs relative to NBs, and second by investigating consumers’ subjective perceptions of that relationship. In particular, we focus on the actual or objective “price premiums” associated with the purchase of NBs, and on consumers’ stated (subjective) willingness to pay those price premiums for the implied benefits of NBs. 1.1. Quality trends in PLs At one time the terms “cheap” and “private label” appeared fission-proof, but today the merchandising strategies of retailers’ PLs resemble those of the national brands, encompassing both low and high price points (Liu and Wang, 2008 and Soberman and Parker, 2006). One consequence is that, to a greater extent, newly-introduced PLs are targeted at the upper echelons of product quality (see, e.g., Corstjens and Lal, 2000 and Steenkamp et al., 2010). Pache (2007) reports that while some PL companies follow the familiar low-price, low-quality approach (sometimes referred to as “generics”), others embark upon a “high quality” (i.e., equivalent to national brand) product strategy, setting their prices just 5 to 10 percent below national brands. In fact, the current trend is towards PLs rivaling the quality of NBs. Our research addresses the following: Have consumers’ perceptions of the price and quality of PLs relative to NBs kept up with changes in the market?

[/toggle]

[toggle title=”منبع”]

 Journal : Retailing and Consumer Services, Volume 20, Issue 1, January 2013, Pages 80–86
Publisher : Science Direct (Elsevier)

[/toggle]

200

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

فایل مقاله : 7 صفحه PDF

فایل ترجمه : 17 صفحه WORD

سال انتشار : 2013

جهت خرید فایل مقاله و ترجمه فارسی آن بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید