مقالات ISI مدیریت با ترجمه

هنگامی که گردشگران “دوستان” شما هستند : بررسی شخصیت نام تجاری (برند) مکزیک و برزیل در فیس بوک

[toggle title=”عنوان انگلیسی”]

 When tourists are your “friends”: Exploring the brand personality of Mexico and Brazil on Facebook

[/toggle]

[toggle title=”فهرست مطالب”]

 چکیده
مقدمه
بررسی منابع
روابط عمومی در ارتقا گردشگری و نشان تجاری مقصد
ارتقا مقصد و نام تجاری
تلاش های ارتقا گردشگری مکزیک و برزیل
روش ها
منبع داده ها و انتخاب نمونه
ارزیابی عملیاتی و تجزیه و تحلیل داده ها
بحث و گفت و گو
محدودیت ها و مفاهیم برای تحقیقات آتی

[/toggle]

[toggle title=”ترجمه چکیده”]

 این مطالعه با اتخاذ چارچوب آکر (1997) بررسی می کند که مقاصد محبوب گردشگری، مکزیک و برزیل ویژگی برند خود را چگونه ازطریق فیس بوک ابلاغ می کنند، و «دوستان» فیس بوک آنها کدام یک از ویژگی های شخصیتی را با آنها مرتبط می سازد. نتایج تجزیه و تحلیل محتوا با کمک کامپیوتر نشان می دهد که پیام های ارتقاء گردشگری دو کشور بر نشانه های متمایز ویژگی برند تاکید می کند. با این حال، تلاش های روابط عمومی مکزیک در انتقال ویژگی برند طراحی شده برای «دوستان» فیس بوک خود از برزیل موفق تر است.

[/toggle]

[toggle title=”ترجمه مقدمه”]

 ارتقاء گردشگری و نشان تجاری مقصد برای تحقیق و عمل روابط عمومی حوزه های قابل توجهی هستند. تحقیقات معاصر با تمرکز برروی صنعت گردشگری با مدرک و سند ثابت کرده است که برنامه های روابط عمومی چگونه به مقاصدی که از موقعیت های بحرانی بهبود یافته اند کمک می کند و علامت های تجاری کشور را ایجاد می کند ( برای مثال کاردن، 2005؛ فال، 2004؛ استافورد، یو، و آرمو، 2002؛ تیلسون و استاکز،1997). با این حال، خارج از این زمینه ها ارزش تلاش های روابط عمومی در ارتقاء گردشگری و علامت تجاری مقصد را تنها مطالعات اندکی بررسی می کند. نام تجاری اجازه می دهد تا مقاصد با جذب کسب و کار و گردشگری بین المللی تصویر خود را مدیریت کنند و عملکرد اقتصادی خود را بهبود بخشند (آرونزیک، 2008). همانطور که «مجموعه ای از ویژگی های انسانی سازگار با یک برند است» (آکر، 1997، ص. 347)، ویژگی های برند می تواند موجب پاسخ های عاطفی مختلفی در مصرف کنندگان شود و بر عقاید و تصمیم گیری های خرید آنها درمورد یک برند تاثیر بگذارند

[/toggle]

[toggle title=”مقدمه انگلیسی”]

 Tourism promotion and destination branding are significant areas for public relations research and practice. Contemporary research focusing on the tourism industry has documented how public relations programs contribute to destinations recovering from crisis situations, and to building nation brands (e.g. Carden, 2005, Fall, 2004, Stafford et al., 2002 and Tilson and Stacks, 1997). Yet, outside of these contexts only a few studies have analyzed the value of public relations efforts in tourism promotion and destination branding. Branding allows destinations to manage their image and improve their economic performance by attracting international business and tourism (Aronczyk, 2008). As a “set of human characteristics associated with a brand” (Aaker, 1997, p. 347), brand personalities can evoke different emotional responses in consumers and influence their opinions and purchasing decisions about a brand. This study applied Aaker’s (1997) brand personality framework to the context of tourism promotion and destination branding. More specifically, this study focused on two destinations selected from the United Nations World Tourism Organization’s top destinations list (UNWTO, 2010): Mexico and Brazil, which have the largest share of international tourist arrivals in Latin America (UNWTO, 2010). Posts on the countries’ official Facebook pages and responses from “friends” were analyzed for salience of brand personality traits. Lastly, a correspondence analysis was employed to explore the level of agreement in the brand personality traits communicated by the destination promoters and Facebook “friends”.

[/toggle]

[toggle title=”منبع”]

 Journal : Public Relations Review, Volume 39, Issue 1, March 2013, Pages 23–29
Publisher : Science Direct (Elsevier)

[/toggle]

198

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

فایل مقاله : 7 صفحه PDF

فایل ترجمه : 18 صفحه WORD

سال انتشار : 2013

جهت خرید فایل مقاله و ترجمه فارسی آن بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید