مقالات ISI مدیریت با ترجمه

ایجاد نام های تجاری (برند) بانک : چگونه رفتار رهبری بر تعهد کارکنان تاثیر می گذارد ؟

[toggle title=”عنوان انگلیسی”]

 Building bank brands: How leadership behavior influences employee commitment

[/toggle]

[toggle title=”فهرست مطالب”]

 چکیده

لغات کلیدی
مقدمه
2. چارچوب مفهومی
 1.2- تعهد کارمند و بانک برندهای موفق
2.2- رفتار ریاست و تعهدات کارمندان:
3- روش
4. نتایج
جدول 3: همبستگی ها و آمارهای توصیفی
 جدول 4: نتایج مدل ساختاری
5. بحث و مذاکره

[/toggle]

[toggle title=”ترجمه چکیده”]

 کارمندان و کارگران به عنوان مهمترین عناصر به شکلی موشکافانه به سرویس دهی برندهای موفق پرداخته و از این جهت فعالیت شان باعث ماندگاری یک نشان تجاری می شود. کارمندان بانکداری مانند دیگر اقشار جامعه برای بقای یک کالای تجاری علی الخصوص در زمانی که رکود اقتصادی یا عدم تمایل مصرف کننده به آن محصول بروز می کند باید به کارفرمایان خود متعهد باشند. تعهدات کارمندان به قدری مهم است که تاثیر فراوانی بر انتخاب برند و حمایت از آن در زمان ارائه خدمات دارد. یک مسئول یا راهبر کارامد توان پرورش تعهدات کاری و روحیه حمایت از یک کالای تجاری را در کارمند خویش دارد. وظایف کارمند در حیطه بانکداری، تفکیک آن به سه زیر شاخه تعهدات عاطفی، مستمر و رایج، دریافت های ریسای بانک و این پرسش که کدام نوع از رفتار راهبران باعث تشویق بیشتر کارکنان برای پایبندی به وظایف کاری می شود، رفتار خشک و مبتنی بر قانون یا رفتار عاقلانه و مدبرانه همه و همه در این گزارش مورد بحث و بررسی قرار میگیرد. در یک جامعه آماری متشکل از 438 کارمند بانک ایرلند یافته ها از رویکرد مطلوب نسبت به تعهدات کارمندان حکایت دارد.

[/toggle]

[toggle title=”ترجمه مقدمه”]

 برای ارایه ی خدمات موفق و متفاوت به برندهای تجاری کسب تعهد از تمام کارکنان از سوی سازمان سرویس دهی الزامی می باشد. عامل اساسی تفاوت میان رقبا کیفیت سرویس دهی است پس واضح است که عملکرد کارمندان متعهد و با کفایت قدری موشکافانه تر سنجیده شود چرا که چگونگی فعالیت آنان متضمن سرویس دهی کالاهای تجاری می باشد. معمولا کارمندان با سطح تعهد بالا به علت وابستگی احساسی که به کمپانی تحت سرویس دهی دارند بیشتر به تحقق آرمان های در نظر گرفته شده برای آن کالا پایبندند؛ اما هنوز هم کارمندانی که ارتباطی رو در رو با مشتری دارند و عامل موفقیت سرویس دهی کالا می باشند. مالهوترا و ماکرجی پیش بینی میکنند که: ارگان ها به درک حقیقت … تعهدات سازمانی …. کارکنانی که به مشتریان ارائه ی خدمت می کنند توجه کافی ندارند. کارمندان متعهد یک برند خدماتی را به دو روش می سازند: رفتار آنان با مشتری در هنگام خدمت رسانی نقش بسیار مثبتی در سوابق آن کالا دارد و تعامل آنان با دیگر کارمندان در محیط اداری که فضای اداره به عنوان پشتیبان بلا منازع محصول به شمار می رود. ارتباط شخصی با پرسنل خدمات دارای مزایای رقابتی است. نتیجه گیری به دست آمده نشان می دهد که کارمندان متعهد و وظیفه شناس که به کار خود پایبندند رغبت مشتری را به برند بالا می برند چرا که خریداران ارتباط حسی مثبتی را با کارکنان دارند. آنگاه که کارکنان توسط رؤسا و راهبران مورد حمایت قرار می گیرند وفاداری شان مستحکم تر میشود. ذاتاً ارتباط میان کارفرما و کارمندان، میزان استقلالی که از سوی مدیر به کارمند داده می شود، میزان انعطاف که مدیران به کارمند در خدمات میدهند بر پیام تجاری تاثیر می گذارد. کارمند فروش در جایی که ارزش یک برند در عمق ذهن همه اعضای شرکت یک مزیت رقابتی قابل تحمل را شکل می دهد باعث استحکام بیشتر خدمات می شود. هنگامی که کارکنان ارزش یک شرکت را خریداری می کنند و به راهنمایی مشتریان در اتخاذ راهی برای خدمت رسانی می پردازند، تعامل میان کارکنان و مشتری در زمان ارائه خدمات بقای یک برند را به ارمغان می اورد. از سوی دیگر نیز راهبران باید ارزش و بینش جدید نسبت به آن ارگان را در کارکنان ایجا کنند. رابطه میان رفتار رؤسا و تعهدات کارمندان، آگاهی از مفهوم چند منظوره تعهد، تاثیر راهبری خشک یا مدبرانه بر تعهدات کارمندان در بانکداری جزیی، 3 مولفه مهم که توسط مایر و الن برای وظایف در نظر گرفته شده بود در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در این مقاله ابتدا درباره رابطه میان تعهدات و توسعه برندها و سپس تجزیه و تحلیل رفتار خشک و مدبرانه رؤسا و تاثیر آن بر کارمندان، تعهدات مستمر و قاعده مند صحبت خواهد شد. قسمت 3 به بیان اسلوب و روش می پردازد. درقسمت های بعدی، نتایج این مطالعه و در پایان جمع بندی، مفاهیم و محدودیت های تحقیق بیان خواهد شد.

[/toggle]

[toggle title=”مقدمه انگلیسی”]

 Building a differentiated and successful service brand requires the commitment of all employees across the service organization (Balmer, 2001). As the quality of service is a key differentiating factor between competitors, committed, high quality staff are critical (Rafiq & Ahmed, 2000), because these employees embody the service brand in their service interactions (de Chernatony & Cottam, 2009). Highly committed employees are more likely to fulfill their brand promises because they are emotionally attached to the company brand (Thomson, de Chernatony, Arganbright, & Khan, 1999). Yet front line employees are “often underestimated” as a success factor in service brand building (Burmann, Zeplin, & Riley, 2009, p. 282). Malhotra and Mukherjee (2004, p. 163) caution “organisations pay insufficient attention to understanding the nature of… the organisational commitment… of employees who represent the organisation to the customer”. Committed employees build a service brand in two ways: their service encounter behavior plays a positive role in communicating the brand experience to customers, and their interaction with colleagues facilitates a work environment, which supports brand-supporting behaviors (King & Grace, 2008). Personal contact with familiar service personnel creates a competitive advantage, and therefore the literature suggests that committed employees who remain with service firms will enhance customer brand experience, as customers have positive emotional connections with familiar service employees (Hansen, Sandvik, & Seines, 2003). Employees are more committed when supported by appropriate styles of leadership (Mitchell, 2002). Internally, the relationship between management and employees, the level of autonomy granted by managers to employees, and the level of flexibility managers allow employees in service delivery influence branding messages (Punjaisri & Wilson, 2011). Employee buy-in, where a company’s brand values are “deeply rooted in the minds of all organizational members constitutes a sustainable competitive advantage” for service firms (Wieseke, Ahearne, Lam, & van Dick, 2009, p. 123). When employees buy into a company’s values and adopt a customer service orientation, they live the organization’s brand in their interactions with customers at the service front line (Ind, 2004). Leaders are therefore indispensible in instilling a company’s values and vision to front line employees (Wieseke et al., 2009). This paper explores the relationship between leadership behavior and employee commitment, cognizant of the multi-faceted nature of commitment (Meyer & Allen, 1991). Specifically, this study examines the influence of structured or considerate leadership on employee commitment in retail banking, adopting the three-component conceptualization of commitment postulated by Meyer and Allen (1991). The paper opens with a discussion about the relationship between commitment and brand development. The literature review distinguishes between considerate and structured leadership behaviors, and hypotheses explore the relationship between leadership behaviors and employees’ affective, continuance and normative commitment. Section 3 explains the methodology. The following section presents the results of the study. Finally, the paper outlines the conclusions, implications and limitations of the research.

[/toggle]

[toggle title=”منبع”]

 Journal : Journal of Business Research, Volume 66, Issue 2, February 2013, Pages 165–171
Publisher : Science Direct (Elsevier)

[/toggle]

183

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

فایل مقاله : 7 صفحه PDF

فایل ترجمه : 22 صفحه WORD

سال انتشار : 2013

جهت خرید فایل مقاله و ترجمه فارسی آن بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید