مقالات ISI مدیریت با ترجمه

بازاریابی ارتباطی (رابطه ای): با رویکرد دلفی (Delphi)

[toggle title=”عنوان انگلیسی”]

 Relationship Marketing in 2015:: A Delphi Approach

[/toggle]

[toggle title=”فهرست مطالب”]

 چکیده
کلمات کلیدی
مقدمه (Introduction)
پرسشهای بی پاسخ
یک رویکرد دلفی
بازنمایی های  اروپایی بازاریابی ارتباطی در سال 2015
قرار دادن تجربه در قلب رویکرد ارتباطی
جستجو برای نسل جدیدی از داده ها
بازی کردن بازی جامعه
نتیجه گیری
شکل 1 انتخاب کارشناسان
شکل 2- انتخاب نقل قولها
صفحۀ آخر معرفی تیم تحقیقاتی

[/toggle]

[toggle title=”ترجمه چکیده”]

 در طول بیست سال گذشته، بازاریابی ارتباطی رنسانسی را در صنعت بازاریابی بوجود آورده و حتی به اعتقاد برخی موجب تحولی عظیم و مثال زدنی گردیده است. هرچند که این دگرگونی حاوی تاثیراتی نامعلوم بوده و بکارگیری آن برخی چالشهای جدی را ایجاد کرده است. پرسشها و ابهامات پیرامون آیندۀ بازاریابی توسط هر دو گروه دانشگاهیان و بازرگانان مطرح شده است. برای پاسخ به این سوالات، یک نظرسنجی پیشگویانۀ نوع دلفی (Delphi) مشتمل بر دوازده کارشناس بازاریابی اروپایی را با هدف ایجاد نگرشی پیرامون تغییرات احتمالی که ممکن است در سال 2015 رخ دهند، تعبیه کردیم. مقالۀ حاضر این نگرش را در چهار عنوان اصلی دسته بندی می کند. این مقاله همچنین جزییات مفاهیم مدیریتی متعلق به یکی از عناوین را براساس نکات کلیدی ذیل ارائه می دهد: ” تجربه ای در قلب رویکردهای رابطه ای”، ” نسل جدید داده ها”، و ” کارکرد همزمان با جوامع”.

[/toggle]

[toggle title=”ترجمه مقدمه”]

 بازاریابی ارتباطی یا RM، یکی از بی قاعده ترین و گسترده ترین مفاهیمی است که مجموع رویکردهای بازاریابی را در برمی گیرد که بر روابط بین یک واحد تجاری، مشتریانش و ذینفع های مختلفش متمرکز است و دو دهه پیش خود را در صف اول صحنه بازاریابی جای داد. چند سال بعد، بازاریابی ارتباطی مجبور شد تا شهرت خود را با CRM، مدیریت رابطه با مشتری، ه اشتراک گذارد که در واقع “پیامد سیر تکاملی مداوم و ادغام نظریات بازاریابی و داده های جدید، تکنولوژیهای نوین و تشکلهای سازمانی محسوب می شود”. (بولدینگ و همکاران، 2005،ص156) ظهور رویکردهای بازاریابی ارتباطی ، تغییر قابل ملاحظه ای را در نحوۀ نگرش به بازاریابی و اجرای آن نشان می دهد. این تغییر با وجود ابهامات بسیاری از مدیران نسبت به آینده این رویکرد ها، همچنان در حال رخ دادن است. برای کسب طرحی اجمالی از آینده بازاریابی ارتباطی، ما برنامه ای تحقیقاتی را طرح ریزی کرده ایم که حول محور متد دلفی می گردد. در مقاله حاضر، ما با ارائه جزییات فرآیند تحقیق خود کار را آغاز می کنیم پیش از آنکه یافته های مهم خود راجع به بازنمایی های بازاریابی ارتباطی در سال 2015 را بطور خلاصه ارائه دهیم. در نهایت کار خود را با بحث پیرامون سه مبحث کلیدی که به میزان زیادی به مدیریت آینده وابسته اند، خاتمه می دهیم.

[/toggle]

[toggle title=”مقدمه انگلیسی”]

 Relationship marketing or RM, the loosest and broadest definition of which is the sum total of marketing approaches focusing on the relationship between a business, its customers and its different stakeholders, came to the forefront of the marketing scene two decades ago. Several years later, RM had to share the spotlight with CRM, Customer Relationship Management, which is “the outcome of the continuing evolution and integration of marketing ideas and newly available data, technologies and organizations forms” (Boulding et al., 2005, p. 156). The advent of RM approaches marks a considerable change in the way marketing is considered and implemented. This change is still ongoing, however, with many managers questioning the future of these approaches. To apprehend an outline of RM’s future, we have set up a research programme revolving around the Delphi method. In the present article, we begin by detailing our research process before going on to summarize our main findings as regards RM representations in the year 2015. We finish with a discussion of three key points that are highly relevant to future management.

[/toggle]

[toggle title=”منبع”]

 Journal : European Management Journal, Volume 25, Issue 1, February 2007, Pages 50–59
Publisher : Science Direct (Elsevier)

[/toggle]

129

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

فایل مقاله : 10 صفحه PDF

سال انتشار : 2007

فایل ترجمه : 24 صفحه WORD

جهت خرید فایل مقاله و ترجمه فارسی آن بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید