کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت ساخت

آنالیز فرآیند ساخت در صنایع کشتی سازی به روش مدیریت سازمانی

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۱
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت ساخت
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۵۰۳.۷۸ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”] مهدی ایرانمنش-دانشیار دانشکده مهندسی کشتس سازی – دانشگاه صنعتی امیرکبیر
هادی محمدی تیله نوئی – کارشناس ارشد مهندسی معماری کشتی – دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ایرج حسینی – کارشناس ارشد مهندسی معماری کشتی – سازمان صنایع دریایی – گروه شناورهای س
اشکان ایمان طلب – کارشناس ارشد مهندسی معماری کشتی – دانشگاه صنعتی امیرکبیر

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]در این تحقیق به تحلیل و ارزیابی فرایند ساخت کشتی به روش مدیریت سازمانی می پردازیم. فرایندهای ساخت در صنایع کشتی سازی از بخشهای ساهت ، مونتاژ ، به آب اندازی ، تستهای مختلف و تحویل دهی تشکیل شده است. از جمله این فرآیندها فراسند ساخت می باشد که در این تحقیق بررسی و مطالعه می گردد. مدیریت سازمانی ، مدلی شامل علم و آگاهی منحصر به فرد مرتبط با شناخت ماهیت سازمان می باشد و کاربران آن مجموعه را توانا و شناسایی و دانش فرآیندهای مرتبط با آن را به اشتراک می گذارد. در ایتدا مدیریت سازمانی در صنایع کشتس سازی ایجاد و تشریح می گردد. سپس فرآیندها و عملیات های جاری و متداول در کارخانجات کشتی سازی تحلیل ، وابستگی ها و ارتباطات میان گردش کار بررسی و فرایندهای ساخت کشتی ارزیابی می گردد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

ایرانمنش, مهدی؛ هادی محمدی تیله نوئی؛ ایرج حسینی و اشکان ایمان طلب، ۱۳۹۱، آنالیز فرآیند ساخت در صنایع کشتی سازی به روش مدیریت سازمانی، دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت ساخت، بندرعباس، دانشگاه صنعتی امیرکبیر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ایرانمنش, مهدی؛ هادی محمدی تیله نوئی؛ ایرج حسینی و اشکان ایمان طلب، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (ایرانمنش؛ محمدی تیله نوئی؛ حسینی و ایمان طلب، ۱۳۹۱)

[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]